تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفی سلبریتی‌محوری در رسانه ملی مثبت و قابل‌قبول است

نفی سلبریتی‌محوری در رسانه ملی مثبت و قابل‌قبول استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما اظهار کرد: اگر فردی شاخصه‌های یک اجرای مناسب برای برنامه‌ای که قرار است در زمان پرمخاطب افطار روی آنتن برود را نداشته باشد، صرف سلبریتی بودن نمی‌تواند به موفقیت برنامه کمک کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بکارگیری چهره‌های شاخص فقط در جای خودش نتیجه مثبت می‌دهد، اقدام معاون سیما رسانه ملی در حذف برنامه بنیامین بهادری از کنداکتور شبکه سه را در خور توجه دانست و گفت: نفی سلبریتی‌محوری در رسانه ملی قابل قبول و مطلوب است و امیدواریم این رویه در همه شبکه‌ها ترویج شود.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد:این نباشد که در جایی از رد سلبریتی‌ها حرف بزنیم و بعد در شبکه و برنامه‌ای دیگر با یک سلبریتی جدید قرارداد ببندیم، چون مردم و جامعه این موضوع را نخواهند پذیرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفی سلبریتی‌محوری در رسانه ملی مثبت و قابل‌قبول است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..