تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Horizon Chase – World Tour v1.6.2 + data

Horizon Chase – World Tour یک بازی اعتیادآور به سبک مسابقه اتومبیل‌رانی می‌باشد که از بهترین عناوین کلاسیک دهه 80 و 90 از جمله Out Run, Lotus Turbo Challenge, Top Gear (SNES), Rush الهام گرفته شده است. هر پیچ و هر دور در این بازی یادآور گیم‌پلی آرکید کلاسیک بوده و با سرعتی نامحدود سرگرمی هیجان‌انگیزی را ارائه می‌نماید. تخت گاز بروید و لذت ببرید!

این بازی جوایز متعدد و امتیازهای بالایی را از سایت‌های تخصصی بازی کسب نموده است.

در این بازی می‌توانید شاهد بازگشت گرافیک کلاسیک 16 بیتی باشید که از عناصر امروزی نیز در آن بهره گرفته شده است. ظاهر چندضلعی و زیبایی رنگ ثانویه به‌کار گرفته شده در آن، جوی منحصربه‌فرد و هماهنگ را به نمایش می‌گذارد. شما روح بازی‌های کلاسیک را در یک بدن کاملاً مدرن احساس خواهید کرد.

این بازی، مسابقه‌ای در سراسر دنیا می‌باشد. با هر جام جدید به رانندگی در مکان‌های فوق‌العاده بپردازید، غروب خورشید را مشاهده کنید، با باران، برف، خاکسترهای آتشفشانی و حتی طوفان شن مواجه شوید. روز یا شب، هر مسیر در یک کارت پستال زیبا در سراسر دنیا رخ می‌دهد.

موسیقی این بازی توسط Barry Leitch ارائه شده که سازنده برخی از بازی‌های کلاسیک همین سبک می‌باشد. همچنان که بازی را انجام می‌دهید با آهنگ‌های جذاب آن هیپنوتیزم خواهید شد که زیبایی گرافیکی آن را تکمیل می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Horizon Chase – World Tour v1.6.2 + data»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..