تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باربری صادرکننده اسناد جعلی حمل در قزوین پلمپ شد

ساعت: 15:11 منتشر شده در مورخ: 1398/02/17 شناسه خبر: 1483668

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از پلمپ یک دفتر خدمات باربری در کوندج از توابع شهرستان آبیک به دلیل جعل اسناد دولتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیرنون در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: در راستای کنترل و نظارت‌های محسوس و نامحسوس توسط کارشناسان این اداره کل بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل عمومی کالای جاده‌ای و اجرای دقیق قوانین و مقررات در بررسی فعالیت دفتر باربری پارس ترابر آبیک مشخص شد این باربری اقدام به استفاده از سند مجعول در قالب صدور بارنامه برای ناوگان حمل و نقل عمومی کالا کرده است.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق دولتی و ایجاد نارضایتی در شرکت‌های فعال در بخش حمل و نقل عمومی کالای جاده‌ای استان و همچنین حقوق مالکین بار و پیشگیری از عواقب سو استفاده احتمالی و ممانعت صنفی غیر مجاز، دفتر مذکور با طرح شکایت کیفری این اداره کل در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک به اتهام جعل و صدور بارنامه پلمپ شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: کارشناسان این اداره کل در قالب گشت‌های محسوس و نامحسوس بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در محورهای مواصلاتی بصورت مستمر نظارت دارند.

وی در پایان عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از طریق کمیسیون‌های مواد 11 و 12 که در محل این اداره کل برگزار می‌گردد به تخلفات صورت گرفته برابر قوانین و مقررات حمل و نقل عمومی جاده‌ای رسیدگی و احکام لازم را صادر می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باربری صادرکننده اسناد جعلی حمل در قزوین پلمپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..