تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۷ محفل انس با قرآن کریم در استان قزوین برگزار می‌شود

ساعت: 15:10 منتشر شده در مورخ: 1398/02/17 شناسه خبر: 1483640

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ۱۷ محفل انس با قرآن کریم در طرح ضیافت الهی ماه مبارک رمضان با حضور قاری بین‌المللی قرآن کریم در بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت لاسلام سیدمصطفی مجیدی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: طرح ضیافت الهی یکی از طرح‌های ویژه و موفق سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است که همه‌ساله در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور با برنامه‌هایی در قالب حضور مبلغان اعزامی و بومی جهت اعزام به بقاع متبرکه، محافل جزء‌خوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه و محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین‌المللی برگزار می‌شود که استان قزوین نیز از این مسئله مستثنی نیست.

وی با تأکید بر اینکه 17محفل انس محوری در شهرستان‌های قزوین، البرز، تاکستان، بوئین زهرا، محمدیه برگزار می‌شود، اضافه کرد: در طرح ضیافت الهی میزبان قاری بین‌المللی قرآن کریم استاد حمید شاکرنژاد هستیم که از روز ۲۶ اردیبهشت ماه این محافل آغاز می‌شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اذعان کرد: جهت ترویج فرهنگ قرآنی امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و همچنین ایجاد فضای معنوی در ماه مبارک رمضان و جذب اقشار مختلف به برنامه‌های قرآنی برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه‌های تولد امام حسن(ع)

این مسئول در تشریح برنامه‌های ماه رمضان عنوان کرد: محفل ترتیل و جزء خوانی در امامزاده‌ها، مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم از شبکه‌های اجتماعی، پاسخگویی به سوالات روز، سلسله مباحث سبک زندگی، محفل مناجات در حرم چهار انبیاء قزوین و مناجات رمضان در طبیعت کوهستانی آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) باراجین از برنامه‌های ویژه ماه رمضان در اماکن مقدسه است.

وی درباره ویژه برنامه‌های رمضان در مراکز مذهبی و امامزاده‌های استان گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان محفل مناجات و ترتیل خوانی سخنرانی و مناجات در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) قزوین از ساعت 22 برگزار می‌شود.

مجیدی بیان کرد: ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان، غباروبی و عطرافشانی ضریح مطهر، برگزاری مراسم مناجات و قرائت دعای افتتاح، مراسم ویژه خواهران، جلسات قرائت و تفسیر ویژه خواهران، جلسات ترتیل خوانی و جزءخوانی، قرائت و تفسیر ویژه براداران هر شب، اقامه نماز جماعت، سخنرانی مذهبی و بیان احکام شرعی، اطعام روزه داران، ویژه برنامه‌های تولد امام حسن(ع)، لیالی قدر، شهادت حضرت علی (ع) و اقامه نماز عید فطر از برنامه‌های شاخص در امامزاده حسین(ع) در ایام ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۷ محفل انس با قرآن کریم در استان قزوین برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..