تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارقان انباری‌های مهرگان قزوین

ساعت: 15:10 منتشر شده در مورخ: 1398/02/17 شناسه خبر: 1483638

سرپرست فرماندهی انتظامی تاکستان از واژگونی یک دستگاه پراید و کشته شدن یک تن در این خصوص در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

واژگونی سواری پراید؛ کودک 2 ساله را به کام مرگ برد

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی تماس مردمی با با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر بر واژگونی خودرو و سقوط طفل ۲ ساله در کانال آب واقع در روستای "نودهک" بلافاصله واحد گشت سریعا به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یکدستگاه سواری پراید در حال عزیمت به روستای "جهان آباد" بوده به دلایل نامعلومی با 4 سرنشین واژگون و در این حادثه، طفل ۲ ساله در داخل آب کانال مادر سقوط و فوت کرده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی تاکستان افزود: راننده و دو سرنشین خودرو که به صورت سطحی مجروح شده بودند با حضور عوامل اورژانس در محل درمان شدند.

عزیزیان با اشاره به اینکه حادثه خارج از حریم راه و جاده و در محدوده خاکی به وقوع پیوست تصریح کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و موضوع از سوی پلیس در حال بررسی است.

سارقان انباری‌های شهرک مهرگان به دام پلیس افتادند

سرهنگ بهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت از انباری‌های واحدهای مسکونی در شهرک "مهرگان" بررسی موضوع در دستور کار ماموران شهرستان قرار گرفت.

وی در تصریح این خبر گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی و هماهنگی با مرجع قضائی با تلاش ماموران مخفیگاه سارقان شناسائی و طی یک عملیات ضربتی 2 سارق را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجوئی فنی پلیس به 5 فقره سرقت از انباری ها در شهرک مهرگان اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منصوری از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار های پیشگیری از سرقت، موارد مشکوک را با شماره تماس 110 در میان بگذارند.

مسافر اتوبوس قاچاقچی مواد مخدر از آب در آمد

سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پیرو اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان در خصوص تشدید اقدامات لازم در راستای مبارزه با مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه "قزوین - کرج" یک دستگاه خودروی اتوبوس را متوقف که در بازرسی به یک نفر از مسافران مشکوک شدند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از مسافر مورد نظر و وسایل همراه وی مقدار شش کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در پایان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارقان انباری‌های مهرگان قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..