تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیرکاران طارم همچنان با مشکل نبود واحدهای فرآوری صنعتی و بسته‌بندی مواجه هستند

ساعت: 16:19 منتشر شده در مورخ: 1398/02/17 شناسه خبر: 1483685

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم با اشاره به مشکلات سیرکاران در شهرستان طارم گفت: سیرکاران طارم با مشکل نبود انبار فنی، واحدهای فرآوری صنعتی و بسته‌بندی مواجه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکلات سیرکاران در طارم اظهار کرد: نبود انبار فنی و همچنین نبود واحدهای بسته‌بندی و فرآوری صنعتی در این شهرستان از مشکلات سیرکاران است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی هر سال برای کشاورزان طارم افزود: تامین نهاده‌ها، بازدیدهای کارشناسی و ارایه توصیه‌های فنی، ارسال پیامک‌ها و اطلاعیه‌های ترویجی و همچنین تلاش برای جذب تجار از مناطق مختلف کشور به منظور افزایش صادرات و تنظیم بازار محصول کشاورزان انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم با اشاره به اینکه براساس برآوردهای انجام شده امسال حدود 72 هزار تن سیر از مزارع طارم راهی بازار مصرف می‌شود گفت: در هر سال مازاد تولید سیر به سایر استانها و کشورها صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کار برداشت محصول سیر از یک هزار و 800 هکتار سطح زیر کشت این محصول را آغاز شده است افزود: هر سال میزان تولید سیر در شهرستان طارم مازاد بر نیاز است.

اسکندری با اشاره به اینکه امسال درآمد حاصل از کشت و کار سیر در شهرستان طارم 108 میلیارد تومان برآورد شده است، بیان کرد: سیر تولیدی طارم همه ساله علاوه بر تامین نیاز استان زنجان به سایر استان‌ها همچون تهران، گیلان، قزوین، مازندران و کردستان ارسال می‌شود.

اسکندری خاطرنشان کرد: سیر تولیدی شهرستان طارم همچنین به دلیل برخورداری از طعم، عطر و کیفیت بسیار مطلوب همه ساله توسط بازرگانان سایر استان‌ها به مناطق مختلف کشور و کشورهای خارجی از جمله عراق و روسیه صادر می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیرکاران طارم همچنان با مشکل نبود واحدهای فرآوری صنعتی و بسته‌بندی مواجه هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..