تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئین جمع خوانی قرآن کریم در ارومیه برگزار می شود

ساعت: 15:07 منتشر شده در مورخ: 1398/02/17 شناسه خبر: 1483603

مدیر موسسه علوم قرآنی یس ارومیه از برگزاری جمع خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در ارومیه با مشارکت ۴ هزار نفری شهروندان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «معصومه وجدانی» در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اجرای آئین جمع خوانی قرآن کریم در ایام مبارک ماه رمضان در محل مصلی امام خمینی(ره) ارومیه، اظهار داشت: از امروز اول رمضان به مدت یک ماه، همه روزه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان برتر که قرائت آنان مورد تایید شورای فرهنگ قرآنی است، خوانده می شود.

وی، با بیان اینکه این مراسم هر روز از ساعت ۱۸ آغاز و تا ۱۹ ادامه خواهد داشت، افزود: همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه حجاب و عفاف، کارگاه های مشاوره و روانشناسی، کارگاه کودک و خانواده برپا شده و برای مادرانی که همراه فرزندان خود در مراسم جمع خوانی حاضر می شوند جهت رفاه حال آن عزیزان بخش نگهداری از کودکان با استفاده از مربیان مجرب و کار آزموده ایجاد شده است.

مدیر موسسه علوم قرآنی یس ارومیه، با اشاره به اینکه این مربیان در طول برگزاری جمع خوانی به کودکان سوره ها، اشعار و قصص قرآنی می آموزند، ابراز کرد: همچنین بخش تجوید الصلاه برای کسانی که در تجوید سوره های نمازهای یومیه مشکل دارند برگزارشده و در بخشی دیگر اقدام به ثبت نام از بانوانی که مایل به فعالیت در موضوعات قرآنی دارند می شود.

وجدانی، با تاکید بر اینکه در کنار جمع خوانی قرآن کریم مسابقات قرآنی برای سنین مختلف برگزار خواهد شد، تصریح کرد: هر روز پیش از آغاز مراسم جمع خوانی، سخنرانانی به ایراد سخن در مصلی پرداخته و پس از آن سوالاتی با موضوع سخنرانی در بین حاضران پخش و روزانه به ۳ نفر از پاسخ دهندگان به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

وی، با بیان اینکه هرساله استقبال قابل توجهی از این مراسم قرآنی صورت می گیرد، افزود: سال گذشته شاهد حضور پرشور مردم در این جمع خوانی ها به خصوص در بخش بانوان بودیم به گونه ای که بیش از ۴ هزار نفر همه روزه در این مراسم حضور می یابند.

مدیر موسسه علوم قرآنی یس ارومیه، پخش زنده مراسم جمع خوانی قرآن کریم از شبکه استانی را فرصت مغتنمی برای افرادی که فرصت حضور و امکان آن را در مصلی ندارند فراهم می آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئین جمع خوانی قرآن کریم در ارومیه برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..