تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تونل انتقال آب رودخانه زاب به دریاچه ارومیه با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود/ راه عبور از مشکلات، اتحاد و همدلی است

ساعت: 13:02 منتشر شده در مورخ: 1398/02/17 شناسه خبر: 1483485

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی:

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: تونل انتقال آب رودخانه زاب به دریاچه ارومیه بعد از ماه مبارک رمضان با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، علی مصطفوی عصر دوشنبه در نشست فعالان سیاسی شهرستان میاندوآب با اشاره به برنامه های دولت در استان، اظهار کرد: احیای دریاچه ارومیه یکی از برنامه های دولت بود که در این راستا اقدامات ارزنده ای انجام گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی از افتتاح یکی از طرح های انتقال آب به دریاچه ارومیه بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: طرح انحراف آب رودخانه زاب با ایجاد تونل و مسیر انتقال ۳۶کیلومتری یکی از اقدامات دولت در احیای دریاچه است که پس از ماه مبارک رمضان با حضور رییس جمهور بهره برداری از آن آغاز می شود.

وی با بیان اینکه حدود ۳۵ کیلومتر از اجرای این طرح به پایان رسیده است، گفت: این طرح با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶۰میلیارد ریال اجرایی می شود.

مصطفوی به افتتاح سد کرم آباد پلدشت در سفر ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: با افتتاح این طرح ۳۵ هزار شغل ایجاد می شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه انتقاد پذیری یکی از اصول ما است، اظهار کرد: انتقاد جدای از تخریب بوده و باید در چهارچوب قانون، سازنده و بدور از تخریب باشد و ما نیز باید روحیه نقدپذیری و تحمل سلایق داشته باشیم.

وی افزود: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، باید نماینده واقعی همه گروه های سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدال، احزاب و مردم بوده و باید از منافع و حقوق همه آنان به صورت برابر و عادلانه دفاع کند.

مصطفوی با بیان اینکه فرماندار میاندوآب در اجرای وظایف محوله، نقش خود را به خوبی ایفا کرده است، اظهار کرد: از فرماندار میاندوآب به عنوان شخصی که با مسئولیت بخشدار، فرماندار و مدیرکل در خدمت نظام و مردم بوده و نقش خوبی در اجرای وظایف محوله ایفا نموده و به عنوان گزینه برتر برای شهرستان میاندوآب مطرح و انتخاب شده است، انتظاری جز احترام به هویت انتقادی و نظارتی جریان سیاسی و اجتماعی نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی افزود: نباید نگاه منصفانه و مبتنی بر سعه صدر تحت تاثیر برخی القائات قرار گرفته و همواره با توجه ویژه به انتقادات مطرح شده در جهت اصلاح امور حرکت کند.

وی گفت: بنده ، قهرمانی و یا هر مسئول دیگری در صورت بروز خطا با یادآوری فعالان سیاسی می تواند در جهت اصلاح عمل کند.

مصطفوی تصریح کرد: انتخاب مدیر حق فرماندار است و فرماندار به عنوان مسئول باید پاسخگوی ما باشد و حق دارد در جهت پیشبرد اهداف دولت مدیران کارآمد و حامی دولت را انتخاب کند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به تحریمهای ظالمانه استکبار جهانی علیه ایران گفت: مشکلات فراوان همه را تحت فشار قرار داده و تنها راه عبور از مشکلات اتحاد، همدلی ومبارزه است .

وی در خاتمه از فرماندار میاندوآب خواست تا به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان با تعامل سازنده و تنگاتنگ با ائمه جمعه و نمایندگان مردم شهرستان در مجلس در جهت درخواست اعتبار، امکانات و ارتباط با وزرا در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان عمل نماید.

فرماندار میاندوآب نیز در این نشست گفت: بنده به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید موظف به اجرای توصیه های رییس جمهور و تعامل با تمامی ارگانها و مسئولان مانند امام جمعه، نمایندگان و …. هستم.

مهدی قهرمانی اظهار کرد: فرماندار متعلق به هیچ جناح یا حزب خاصی نیست و خدمت به تمامی مردم شهرستان را باید سرلوحه کار قرار داده و از هیچ فرصتی برای خدمت به مردم دریغ ننماید.

وی جذب سرمایه گذار را یکی از راههای خدمت به مردم دانست و افزود: هرسرمایه گذاری که وارد شهرستان میاندوآب شود، بنده در خدمتش خواهم بود تا بتوانم با ایجاد اشتغال و تولید در خدمت جوانان منطقه باشم و در این میان زدن اتهام های سیاسی یا نسبت دادن سرمایه گذاران به اصولگرا و اصلاح طلب و غیره مانع از سرمایه گذاری در شهرستان و موجب عقب ماندگی اقتصادی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تونل انتقال آب رودخانه زاب به دریاچه ارومیه با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود/ راه عبور از مشکلات، اتحاد و همدلی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..