تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"مهر دانا" باعث افزای

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در جمع مدیران ستادی و اجرایی این شرکت در مشهد طی سخنانی، به تلاش‌های ارزشمند دکتر کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در طول هشت ماه گذشته، به ویژه در حوزه عملیاتی شدن طرح مهردانا اشاره کرد و اظهار داشت: طرح توسعه فروش بیمه دانا با محوریت طرح مهر دانا، وصول مطالبات و سودآوری از اولویت برنامه‌های سال جاری شرکت است.

دبیر سی و هفتمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی بیمه دانا گفت: این همایش امسال برای نخستین بار با رویکردی جدید و به صورت کاربردی برگزار شد که تفاوت آن با همایش‌های قبلی این است که نتایج آن به صورت دستورالعمل اجرایی به تمامی مدیریت‌های فنی و شعب سراسر کشور ابلاغ می‌شود تا بر اساس آن، برنامه‌ها و اقدامات شرکت به عرصه اجرا درآید.

وی، طرح مسائل و مشکلات اجرایی شعب، بیان گفتمان‌های جدید و بررسی و حل چالش‌های موجود در صنعت بیمه را از پارامتر‌های اساسی و ویژگی‌های متمایز این همایش عنوان کرد و افزود: با ابلاغ موارد مطرح شده در این همایش در قالب دستورالعمل اجرایی و اجرای آن در شبکه فروش، عملاً بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات برطرف شده و موارد باقیمانده نیز در همایش بعدی بررسی و پیگیری خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، طرح مهردانا را مهمترین و کاربردی‌ترین طرح صنعت بیمه دانست و با تاکید بر تکنیک فروش آن به عنوان ابزار متمایزکننده خدمات این شرکت اظهار داشت: تغییر ساختار فروش و تبیین استراتژی جدید برای شبکه فروش مسلما از اقداماتی است که در جهت افزایش شاخص‌های رشد و موفقیت سازمانی در سال جاری پیگیری و اجرا خواهد شد.

وی، ایجاد کمیته راهبردی در حوزه فنی با هدف ارائه راهکار‌های اجرایی، واگذاری اختیارات همراه با اعمال نظارت بهینه و تاسیس شعب و گسترش شبکه فروش را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و افزود: تغییر نگرش در حوزه مالی و تفویض اختیار، یکی از اولویت‌های این شرکت در سال جاری به شمار می‌رود.

حسینی، همچنین بازنگری در برخی سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها را باعث رفع بسیاری از مشکلات دانست و ضرورت آگاهی بدنه فنی شرکت، به ویژه روسای شعب از تحلیل صورت‌های مالی را مورد تاکید قرار داد.

وی، با مرور ویژگی‌ها و مزایای طرح مهر دانا و درخواست بیمه‌گذاران جدید برای بهره‌مندی از آن، ابراز امیدواری کرد: با بستر مناسبی که برای اجرای این طرح فراهم شده، ضمن حمایت از سبد اقتصاد خانوار‌ها و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم، ضریب نفوذ بیمه در جامعه به میزان چشمگیری افزایش یابد.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، حذف محدودیت‌های فروش را عامل تأثیرگذاری در تقویت و افزایش رشد فروش عنوان کرد و از شبکه فروش خواست با تشدید فعالیت‌های بازاریابی، به ویژه در حوزه بیمه‌های اموال، نقش خود را به عنوان پیشگامان عرصه فروش در این حوزه تثبیت کنند.

در این همایش همچنین، کارگروه ویژه شعب به سرپرستی حسینی، قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا با موضوع تحول در فروش، وصول مطالبات و سودآوری برگزار شد و اعضای کارگروه مطالب و تجربیات خود را در این حوزه به اطلاع مدعوین رساندند.

گفتنی است: سی و هفتمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی بیمه دانا با محوریت تحول در فروش، به دبیری حسین حسینی قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری در شهر مشهد برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"مهر دانا" باعث افزای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..