تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت بازی برگشت بارسلونا و لیورپول 17 اردیبهشت

فرمانده خط دفاع لیورپول ممکن است بخت حضور در بازی با یاران لیونل مسی را از دست دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس در شرایطی که تنها چند ساعت به دیدار برگشت لیورپول و بارسلونا در بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا زمان باقی‌مانده، اخبار ناخوشی از اردوی آنفیلدی‌ها به گوش می‌رسد.

بعد از مصدومیت فیرمینو و محمد صلاح که شانس بازی برابر بارسلونا را از دست دادند، اکنون خبر می‌رسد وضعیت «فیرگیل فان‌دایک»، فرمانده خط دفاع تیم انگلیسی نیز خوشایند نیست.

ساعت بازی برگشت بارسلونا و لیورپول 17 اردیبهشت
در همین ارتباط گزارشگر روزنامه سان عنوان کرد احتمال عدم حضور بازیکن هلندی در مصاف امشب وجود دارد.

این گزارشگر عنوان کرد فان‌دایک به علت مصدومیت حتی در آخرین جلسه تمرینی تیمش نیز غایب بود.

این اتفاق در حالیست که لیورپول در بازی خانگی با بارسلونا وضعیت دشواری دارد. چرا که برای فینالیست شدن مجبور است باخت ۳ بر صفر بازی رفت را جبران کند.
این جدال ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب آغاز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت بازی برگشت بارسلونا و لیورپول 17 اردیبهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..