تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی نیاز داریم

به گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی نیاز داریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای سیاست گذاری نمایشگاه قرآن و عترت مشهد گفت: نمایشگاه قرآن و عترت فرصتی خوبی است که حرف‌های خود را بزنیم، چون مخاطب اصلی ما جوانان هستند برای همین باید دید چطور می‌توان جذابیت نمایشگاه را افزایش داد تا حضور بیشتری از جوانان را شاهد باشیم.


وی با بیان این که به گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی نیاز داریم، تصریح کرد: چون به جهت اقتصادی در شرایط خاصی قرار داریم باید با اطلاع رسانی مقاومت کنیم و در این صورت است که خواهیم توانست در مسیر پیش رو و با هم افزایی همه مردم از مشکلات عبور کنیم همانطور که در چند سال اول جنگ شرایط نامناسبی نداشتیم و آن را پشت سر گذاشتیم.


استاندار خراسان رضوی گفت: ما باید از فرصت نمایشگاهی استفاده کرده و تلاش کنیم که فرهنگ اقتصاد مقاومتی گفتمان رایج بشود چرا که اگر از این مرحله عبور کنیم دستاورد‌های بهتری را خواهیم داشت.


رزم حسینی افزود: فرهنگ اقتصاد مقاومتی الگوی موثر و پایداری هست و خواهد بود و همه دستگاه‌ها در استان کار را شروع کردند برای همین فرصت خوبی است که در نمایشگاه این مسئله توضیح داده شود.


وی تصریح کرد: علاوه بر فعالیت‌های اقتصادی در حوزه فرهنگی هر دستگاه متولی برنامه داشته باشند ما وقت خواهیم گذاشت و همکاری خواهیم کرد.


استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه به دلیل تعصب و تقید مردم ما به قرآن و فضای معنوی موجود در این ماه تاکنون کاهش جرایم داشته ایم و این بیانگر آن است که هر چه در حوزه فرهنگ سازی معرفتی قرآن کار کنیم در سایر ماه‌ها هم می‌توانیم کاهش جرایم را داشته باشیم و این مسئله مختص به ماه مبارک رمضان نباشد.


رزم حسینی در همین راستا افزود: از مشهد که قطب معنوی کشور و جهان اسلام محسوب می‌شود انتظار می‌رود نمایشگاه‌هایی در ایام خاص و در حد بالایی داشته باشد و برای مباحث فرهنگی وقت بیشتری بگذارد.


انتهای پیام//ج.ر

مخاطب اصلی ما جوانان هستند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی نیاز داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..