تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش زنده ترتیل‌خوانی حرم رضوی از شبکه های سیما

پخش زنده ترتیل‌خوانی حرم رضوی از شبکه های سیمابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمید رضا طباطبایی مدیرعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مراسم ترتیل‌خوانی سه نوبت در روز به صورت زنده از حرم مطهر رضوی بر روی آنتن می‌رود. وی تصریح کرد: ترتیل‌خوانی صبحگاهی در صحن انقلاب از ساعت ۵:۳۰ تا ۷ از شبکه یک سیما، ترتیل خوانی ظهرگاهی در رواق امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ از شبکه افق سیما و ترتیل‌خوانی عصرگاهی در مسجد گوهرشاد از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ از شبکه افق سیما بر روی آنتن می‌رود.

مدیرعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با اشاره به پوشش وسیع برنامه‌های حرم مطهر رضوی در این ایام، گفت: تفسیر قرآن استاد قرائتی در رواق امام خمینی (ره) هر شب ساعت ۲۳ تا ۲۴ از شبکه‌های دو و خراسان رضوی و ویژه برنامه ماه نشان با تهیه‌کنندگی تلویزیون رضوی از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ از شبکه جهانی امام رضا (ع) و شبکه افق سیما بر روی آنتن می‌رود.

طباطبایی افزود: برنامه شامگاهی به زبان عربی هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۴ از شبکه جهانی امام رضا (ع) و شبکه الکوثر و برنامه‌های سحرگاهی شامل برنامه سحرگاهی خراسان رضوی ازساعت ۲:۳۰ تا ۴:۳۰ بامداد از سیمای خراسان رضوی، برنامه سحرگاهی افق ساعت ۳ تا ۴:۳۰ بامداد از شبکه جهانی امام رضا (ع) و شبکه افق سیما و برنامه سحرگاهی اردو زبان از ساعت ۲:۴۵ تا ۴ بامداد از شبکه اردو زبان امام رضا (ع) و شبکه سحر اردو پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: مناجات‌خوانی حاج محمود کریمی از دیگر برنامه‌هایی است که هر شب از ساعت ۲۴ تا ۱:۳۰ بامداد در رواق امام خمینی (ره) اجرا می‌شود و از طریق شبکه دو و شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود.

انتهای پیام//ج.ر

مراسم ترتیل خوانی قرآن در حرم رضوی از شبکه های سیما پخش می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش زنده ترتیل‌خوانی حرم رضوی از شبکه های سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..