تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغال ۴۹۷ نفر در شهرک‌های صنعتی تربت حیدریه

اشتغال ۴۹۷ نفر در شهرک‌های صنعتی تربت حیدریهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست با اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی تربت حیدریه، گفت: در شهرک‌های صنعتی تربت حیدریه اغلب زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحد‌های صنعتی و تولیدی فراهم بوده و به سرمایه گذاران این مناطق مشوق‌های مختلف داده می‌شود.


وی با اشاره به ظرفیت‌های خاص این منطقه و وجود معادن، تصریح کرد: واحد‌های صنعتی و تولیدی این مناطق باید حداکثر استفاده از وجود معادن را ببرند و قطعاً با بهره گیری از ظرفیت آنها، رشد تولید چند برابر شده و نقش ویژه‌ای در توسعه اقتصادی منطقه خواهند داشت.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: یکی دیگر از موارد مهم ما که دنبال می‌کنیم استفاده صنعتگران از ظرفیت‌های حوزه کشاورزی بوده و توسعه صنایع وابسته به محصولات کشاورزی است که باید تقویت شود و صاحبان صنایع این شهرستان نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.


مهدی زاده مقدم با بیان اینکه زیر ساخت‌های اولیه مانند آب، برق، گاز و تلفن برای استقرار واحد‌های صنعتی در این شهرک‌های صنعتی ایجاد شده، افزود: متناسب با استقرار واحد‌های صنعتی و زون بندی که انجام شده است دیگر زیرساخت‌های لازم نیز ایجاد می‌شود.


وی با اشاره به اهمیت اشتغال، تصریح کرد: در ۲۵ واحد صنعتی بهره برداری شده شهرک صنعتی تربت حیدریه ۱ و ۲، ۴۹۷ نفر مشغول به کار هستند که با تمهیدات صورت گرفته بیشتر خواهد شد.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: حمایت تولید، از رویکرد‌های اصلی ما بوده و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به توسعه اقتصادی شهرستان‌ها استفاده می‌کنیم.


مهدی زاده مقدم با اشاره به جنگ اقتصادی، افزود: در جنگ اقتصادی باید تمام تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و طوری اهداف اقتصادی را شکل دهیم که به پیشرفت صنایع منجرب شود و از ظرفیت‌های هر منطقه به خوبی در راستای تولید و اشتغال بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام//ف.ح

باید تمام تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغال ۴۹۷ نفر در شهرک‌های صنعتی تربت حیدریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..