تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود JetBrains ReSharper Ultimate 2019.1.1 – نرم افزار کد نویسی در ویژوال استودیو

دانلود JetBrains ReSharper باعث می شود تا مایکروسافت ویژوال استودیو به یک IDE بسیار بهتر تبدیل شود. درواقع ریشارپر را می توان یک ابزار بهره وری برای Visual Studio دانست. توسعه دهندگان دات نت از بررسی ها، فاکتورگیری های مجدد و جهت دهی های نرم افزار ریشارپر استفاده می کنند. IDE مخفف جمله Integrated Development Environment می باشد که معنی محیط توسعه یکپارچه می باشد. IDE محیطی گرافیکی می باشد که ابزار های لازم برای توسعه نرم افزار را در خود جای داده است. یکی از ویژگی های مهم در IDE ویرایشگر حرفه ای در هنگام نوشتن کد می باشد به این صورت که وقتی شما حرف اول دستور را می نویسید نام کامل دستور هایی که با آن حروف شروع می شوند برای شما به نمایش گذاشته می شود.

استفاده از نرم افزار ریشارپر JetBrains ReSharper می تواند ویژوال استودیو را با بیش از ۱۷۰۰ بازرسی کد برای زبان های C #، VB.NET، ASP.NET، جاوا اسکریپت، TypeScript و سایر فن آوری ها گسترش دهد. حال سوال اینجاست چگونه نرم افزار ReSharper به کاربران Visual Studio کمک می کند؟ این نرم افزار به تجزیه و تحلیل کیفیت کد های شما می پردازد. اگر کد شما نیاز به بهبود داشته باشد، این نرم افزار متوجه خواهد شد. هم چنین به شما کمک می کند تا اشتباهات را از بین ببرید. نه تنها ReSharper به شما هشدار می دهد که در کدهای شما مشکلی وجود دارد، بلکه می تواند صدها راهکار سریع به بهترین نحو برای حل مشکل به صورت خودکار ارائه کند.

دانلود-JetBrains-ReSharper

با نرم افزار JetBrains ReSharper مطابق با استاندارد های برنامه نویسی کد نویسی کنید. سبک کد و عملکرد قالب بندی با تنظیمات خاص و زبان خاص، به شما کمک می کند تا یک استاندارد برنامه نویسی رایج برای تیم خود ایجاد کنید. از ویژگی های نرم افزار JetBrains ReSharper می توان به اضافه کردن رفرنس، پایین آمدن ضریب احتمال اشتباه، سازگار با C#, VB.NET, ASP.NET, XML, and XAML، هماهنگی با ویژوال استودیو، اعلام خطا های مختلف و… اشاره کرد.

info

Productivity Tool for Visual Studio. ReSharper makes Microsoft Visual Studio a much better IDE. .NET developers worldwide wonder how they’ve ever lived without ReSharper’s code inspections, refactorings and navigation. ReSharper extends Visual Studio with over 1700 code inspections for C#, VB.NET, ASP.NET, JavaScript, TypeScript and other technologies. For most inspections, ReSharper provides quick-fixes (light bulbs) to improve code in one way or another.

سیستم مورد نیاز

Windows 10/8/7/Vista/2003/XP incl. 64-bit
۱GB RAM minimum
۲GB RAM recommended

راهنمای نصب

فایل موجود در پوشه کرک را در آدرس زیر کپی کنید:

C: / Users / %USER_NAME% / AppData / Local / JetBrains / Installations / —–ReSharperPlatformVs XXXX

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود JetBrains ReSharper Ultimate 2019.1.1 – نرم افزار کد نویسی در ویژوال استودیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..