تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Adobe Premiere Rush CC 1.1.0.235 – نرم افزار جدید ویرایش فیلم

همانطور که می بینیم، فیلم ها در شبکه های اجتماعی روز به روز محبوب تر می شوند و این برای کاربران بسیار مهم است که تسلط بیشتری روی فیلم سازی و ساخت کلیپ های مختلف با موضوعات خاص داشته باشند. شرکت ادوب با توجه به این موضوع اپلیکیشن جدیدی تحت عنوان Adobe Premiere Rush CC عرضه کرده است که شما می توانید از آن برای بالا بردن مهارت ویرایش فیلم استفاده کنید و در واقع با نسخه ساده تری از نرم افزار Premiere CC همین شرکت روبرو باشید. این برنامه بیشتر برای علاوه مندان مبتدی عرضه شده است تا بتوانند تبدیل به یک متخصص در زمینه طراحی و ویرایش فیلم شوند و تنها به ساخت فیلم های ساده و سرد قانع نباشند. تنها کافی است که این برنامه را نصب کنید و با ابزارهای ویرایش صوت و تصویر و گرافیک متحرک و هزاران کاربرد دیگر همراه شوید.

انلود Adobe Premiere Rush CC می تواند شما را با سبک های مختلف فیلم سازی آشنا کند و ابزارهای زیادی را در اختیارتان قرار دهد. در صورتی که بخواهید، می توانید کیفیت ویدئوها را تغییر دهید و بنا به شبکه اجتماعی خاص، از فریم ریت های مختلف استفاده کنید. انیمیشن ها را هم می توانید در فیلم خود قرار دهید و با تمرین بسیار، به یک حرفه ای کامل تبدیل شوید. نسخعه از این برنامه را می توانید در گوشی هم استفاده کنید و با توجه به بیشتر شبکه هایی که مردم با موبایل خود با آنها همراه هستند، این نسخه می تواند ضروری ترین ابزار تلقی شود. در نهایت این Adobe Premiere Rush CC است که می تواند باعث خلاقیت بیشتر شما در فیلم سازی شود و شما را از یک مبتدی صرف به یک طراح ویدئوهای جذاب در شبکه های اجتماعی تبدیل کند.

دانلود Adobe Premiere Rush CC – نرم افزار جدید شرکت Adobe جهت ویرایش فیلم

کاور-Adobe-Premiere-Rush-CC

ویژگی های کلیدی نرم افزار Adobe Premiere Rush CC:

استفاده آسان ابزارهای متنوع ساخت و طراحی ویدئو دارای ابزارهای جداسازی عملکرد بسیار بهتر و سریع دارای لاین پایینی */ ]]> اسکرین-شات-Adobe-Premiere-Rush-CC اسکرین-شات-Adobe-Premiere-Rush-CC اسکرین-شات-Adobe-Premiere-Rush-CC info

Description:
Videos are becoming more popular in social networks. But the average user to create videos is not always easy, because, as a rule, requires editing skills. It is in order to maximize simplify this task for novice users, and Adobe has released product

Premiere Rush CC as Adobe is a simplified version of Premiere Pro is an application designed for mobile videoblogerov and shooting enthusiasts. According to Adobe, the creative person does not need to become an expert in the field of video editing to create a cool movie. Especially if you need to install video on a daily basis, for these purposes is perfect Premiere Rush.

In Adobe Premiere Rush CC can be done editing and installation with tools to work with color, sound, animated graphics, text, and so on. Workpiece quality animations and screensavers have right in the app, and you can download hundreds more available on Adobe Stock if desired. You can change the font, color and size to match the result is greater than the desired style.

سیستم مورد نیاز

OS: Microsoft Windows 10 with 64-bit support (Version 1709 or later)

Processor: Multicore processor with 64-bit support (Recommended: Intel Core i5 or i7, or equivalent)

RAM: 8 GB of RAM

Hard Disk Space: 8 GB of available hard-disk space for installation; extra free space required during installation (cannot install on removable flash storage devices)

Monitor Resolution: 1280×800 display (1920×1080 or larger recommended)

Sound card: Sound card compatible with ASIO protocol or Microsoft Windows Driver Model

Internet: Internet connection and registration are necessary for required software activation, validation of subscriptions, and access to online services.*

Optional: Adobe-recommended GPU card for GPU-accelerated performance

راهنمای نصب

با اجرای فایل autoplay.exe به نصب نرم افزار بپردازید.

اگر در هنگام نصب با خطا مواجه شدید، هر نسخه ی قبلی از Adobe Premiere Rush را پاک کنید و مطمئن شوید که دو پوشه ی زیر خالی هستند:

C: / Program Files (x86) / Common Files / Adobe / SLCache

C: / ProgramData / Adobe / SLStore

——————-

توجه مهم! برای استفاده از نرم افزار (چون نیاز به کرک ندارد و کاملا رایگان است) می توانید در سایت Adobe یک اکانت رسمی برای خود بسازید، و سپس در محیط نرم افزار با آن لاگین کنید تا از امکانات نرم افزار به صورت قانونی و کاملا رایگان بهره مند شوید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Adobe Premiere Rush CC 1.1.0.235 – نرم افزار جدید ویرایش فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..