تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینفوگرافیک | کدام رهبران دنیا بیشترین دنبال‌کننده را در توئیتر دارند

به گزارش خبرآنلاین، وب سایت تحلیلی استاتیستا با انتشار فهرستی از رهبران دنیا و تعداد دنبال کنندگان آنها در گزارشی نوشت :

سیاست دیگر تنها به مجلس محدود نمی شود. شبکه های اجتماعی مانند توئیتر نقش مهمی را برای برخی از سیاستمداران ایفا می کند. در این بین برخی از آنها مدیریت بهتری در جهت جذب کردن مخاطبان دارند.

برخی از مسئولان دولتی و دولت ها، برای معرفی خود و سیاست هایشان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. طبق عکس زیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیشترین دنبال کننده را در توئیتر دارد که بین دو حساب کاربری مختلف تقسیم شده است که یکی حساب کاربری شخصی وی و دیگری مربوط به حساب روسای جمهور آمریکا در ادوار مختلف است.

رکورددار بعدی و نفر دوم نخست وزیر هند یعنی نارندرا مودی است. او با 75.9 میلیون دنبال کننده تنها نفر نزدیک به ترامپ است. او هم مانند ترامپ از دو حساب کاربری متفاوت استفاده می کند. به جز پاپ که در رتبه چهارم و رئیس جمهور مکزیک یعنی آندرس مانوئل لوپز اوبرادور که در رده دهم قرار دارند، باقی افراد همه از رهبران مسلمان هستند.

از دیگر سیاستمداران مشهور که دنبال کنندگان کمی در توئیتر دارند می توان از آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان نام برد. او بسیار کم از توئیتر استفاده می کند و چیزی حدود 50.000 دنبال کننده بیشتر ندارد.

ترجمه: ابوالفضل خدائی

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینفوگرافیک | کدام رهبران دنیا بیشترین دنبال‌کننده را در توئیتر دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..