تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی ساعت هوشمند اپل تا طرح ویژه اپل برای حمل و نقل عمومی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گزارشها حکایت از آن دارند که به زودی شاهد یک به روزرسانی ایده آل در ساعت هوشمند اپل خواهیم بود. در این به روزرسانی بدون هیچ واسطه ای کاربران ساعت هوشمند اپل می توانند وارد اپ استور شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از پیشرفته ترین هدست هایی که اخیرا در بازار فناوری جهان معرفی شده است، هولولنز2است. هولولنز 2 برنامه هایی خیره کننده دارد و قرار است با ویژگی های تکنولوژی واقعیت مجازی امکاناتی متنوع در اختیار کاربران بگذارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از حملات مرگبار و بی رحمانه رژیم صهیونیستی به مواضع فلسطینیان اکنون برخی مقامات سایبری اسرائیل مدعی شده اند که هدف از این حمله خنثی کردن قدرت در مواضع سایبری فلسطینیان بوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 برای بسیاری از افراد، اندروید Q یک مهمان جدید است که اطلاعات چندانی نیز در مورد آن وجود ندارد بنابراین به شکلی که باید از امکانات مرتبط با اندروید Q استفاده نمی کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل در نظر دارد برای حمل و نقل عمومی برنامه ای ویژه طراحی کند. درواقع بر اساس این برنامه هر نوع تردد بین شهری با کمک سیستم عامل ios امکان پذیر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیس بوک  تصمیم گرفته یک "اتاق جنگ"  جدی را برای مقابله با مداخلات آنلاین در انتخابات اتحادیه اروپا افتتاح کند. این مووضع پس از آن اعلام می شود که فیس بوک طی سال های اخیر بارها به خاطر نقش خود در انتخابات 2016 ایالات متحده و برگزیت مورد مواخذه قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک کاربر یوتیوب که از طریق این سامانه ویدیویی آنلاین اقدام به دریافت ویدئوهای مستهجن از افراد زیر سن قانونی می کرد، به 10 سال حبس محکوم شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی ساعت هوشمند اپل تا طرح ویژه اپل برای حمل و نقل عمومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..