تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حناچی: نوسازی 40 درصد از بافت‌های فرسوده تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پیروز حناچی در حاشیه مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان نوسازی با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مناطق 17 و 18 شهر تهران از نقاط مهم شهر محسوب می‌شوند که خط راه‌اهن تهران - تبریز در آن قرار گرفته است.

وی افزود: برای بازآفرینی شهری محلات این منطقه، مسابقه‌ای طراحی شده که تعدادی از طراحان در آن شرکت کرده‌اند تا برای فضاهای آزاد شده طرح‌های خود را ارائه دهند، این مسابقه در دو مرحله اجرا شد و در مراسم امروز برگزیدگان آن مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

شهردار تهران با اشاره به این که طول خط راه‌آهن تهران تبریز حدود 9 کیلومتر است، گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های بزرگ بازآفرینی شهری در دنیا محسوب می‌شود. ما تلاش می‌کنیم این محدوده را به عنوان یک فضای زنده شهری معرفی کنیم.

حناچی تصریح کرد: با برگزاری این مسابقه ایده‌های اولیه اجرایی برای این پروژه که یکی از بزرگترین محورهای طراحی شهری در دنیا تلقی می‌شوند، فراهم خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که این پروژه به صورت تجاری یا مسکونی اجرا خواهد شد یا خیر، گفت: قطعا جنس این پروژه به صورت تجاری و اداری خواهد بود و بارگذاری سبکی خواهد داشت.

شهردار تهران همچنین در خصوص نوسازی بافت‌های فرسوده شهر تهران نیز گفت: این مسئله به عوامل اقتصادی، اجتماعی و موارد دیگری وابسته است، اما تاکنون 40 درصد از آنچه که به عنوان بافت فرسوده مشخص شده نوسازی شده است. در این مسیر امتیازاتی برای سازندگان و مالکان فراهم شده بود که تجهیز قابل توجهی در تحقق این امر داشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حناچی: نوسازی 40 درصد از بافت‌های فرسوده تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..