تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از پهباد برای سمپاشی مزارع گلستان

استفاده از پهباد برای سمپاشی مزارع گلستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: ۱۰ فروند پهباد برای افزایش بهره وری بخش کشاورزی گلستان تهیه شده است.

وی افزود: این پهباد‌ها همچنین قابلیت‌های دیگری مانند صرفه جویی در مصرف آب و هزینه عملیات، دقت بالای سمپاشی در مزارع، سهولت در بکارگیری آن‌ها و تسریع در کار دارند.

به گفته وی رطوبت بالا، دمای مطلوب ۲۲ تا ۲۷ درجه سانتیگراد در بهار گلستان، شرایط را برای رشد آفت‌ها فراهم می‌کند و از این رو به علت کاهش هدررفت محصول به جای تراکتور از پهباد استفاده می‌شود.

به گفته عباسی معاون بهبود سازمان جهاد کشاورزی گلستان ورود تراکتور برای سمپاشی به زمین‌های کشاورزی به حداقل ۳۰۰ مترمربع زمین خسارت می‌زند و ۳۰۰ هزار تومان به کشاورز ضرر وارد می‌شود.

انتهای پیام/ ا 

سمپاشی مزارع گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از پهباد برای سمپاشی مزارع گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..