تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداری در ماه رمضان با ترفند جمع‌آوری نذورات!

ساعت: 16:19 منتشر شده در مورخ: 1398/02/16 شناسه خبر: 1483261

برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی لازم است کاربران محترم پیش از واریز مبالغ نذری و کمک‌های خیرخواهانه خود به صورت مجازی از اصالت و صحت موسسه خیریه مطمئن شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ سرهنگ توکلی درباره کلاهبرداری در ماه رمضان با ترفند جمع‌آوری نذورات اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان مجرمان با ایجاد سایت و صفحه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی و انتشار پیام‌هایی مانند جمع‌آوری نذورات برای نیازمندان در قالب نذری و افطاری کاربران را ترغیب به مشارکت در این طرح‌های خداپسندانه در فضای مجازی می‌کنند.

وی افزود: برخی از کلاهبرداران با تحریک کاربران برای پرداخت مبلغ اندکی همچون هزار یا دو هزار تومان، فرد را به درگاه‌های جعلی و فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم و سپس سرقت از حساب بانکی آن‌ها می‌نمایند.

این مسئول ابراز کرد: حتی اگر درگاه بانکی جعلی نباشد، ولیکن ممکن است مبالغ واریزی در جهت اعلام شده خرج نشود و از آن بهره‌برداری شخصی شود.

 رئیس پلیس فتا استان قزوین اذعان کرد: برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی لازم است کاربران محترم پیش از واریز مبالغ نذری و کمک‌های خیرخواهانه خود به صورت مجازی از اصالت و صحت موسسه خیریه مطمئن شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداری در ماه رمضان با ترفند جمع‌آوری نذورات!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..