تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز پروژه انتقال الکترونیک اسناد بیمارستانی در بیمارستان‌های مازندران

ساعت: 17:14 منتشر شده در مورخ: 1398/02/16 شناسه خبر: 1483295

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمه سلامت و اجرای موفق پیاده سازی این طرح در بیمارستان قلب حضرت فاطمهزهرا (س)ساری، پروژه انتقال الکترونیکی اسناد بیمارستانی در کلیه بیمارستان های استان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رسول ظفرمند بعد از ظهر امروز در جلسه آموزشی طرح انتقال الکترونیکی اسناد بیمارستانی اظهار کرد: طبق ابلاغیه وزارت بهداشت پنج استان: مازندران، گلستان، گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی به عنوان پایلوت اجرای پروژه های نوین الکترونیکی سازمان بیمه سلامت با عناوین: نسخه نویسی الکترونیکی، ارجاع الکترونیکی، استحقاق سنجی الکترونیکی و انتقال الکترونیکی اسناد بیمارستانی انتخاب شدند.

وی افزود: با تعامل، هماهنگی و اقدامات انجام شده بین دانشگاه علوم پزشکی و بیمه سلامت در استان و اجرای آزمایشی این طرح در بیمارستان قلب حضرت فاطمه زهرا (س) ساری، مراحل اجرای طرح با موفقیت به انجام رسید. پیرو اجرای این طرح، این جلسه آموزشی با حضور کارشناسان ناظر بیمارستانی بیمه سلامت و پرسنل بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان برگزار شد تا با تشریح مراحل و اهداف این پروژه توسط مسئولین دانشگاه و بیمه سلامت، اجرای پروژه انتقال الکترونیکی اسناد بیمارستانی طبق برنامه زمان بندی در سطح استان انجام پذیرد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه بیان داشت: از مزایای این طرح می‌توان به انتقال، پردازش و رسیدگی الکترونیکی اطلاعات بیمارستانی بیمه شدگان و اعمال قوانین بیمه ای به صورت مکانیزه با هدف مدیریت هزینه ها و شفافیت در بررسی خدمات ارائه شده به بیمه شدگان اشاره نمود.

وی در ادامه افزود: از دیگر مزایای این پروژه تسریع در مراحل رسیدگی کارشناسی و پرداخت هزینه بیمارستانی همچنین پرداخت الکترونیکی صورتحساب می باشد که با اجرای این پروژه، پرونده های کاغذی حذف شده و استخراج گزارشات تحلیلی از تنوع فراوانی خدمات ارائه شده، هزینه ها و آماده سازی برای ایجاد مسیر پرداخت الکترونیکی سهم بیمه‌های مکمل نیز توسط بیمه های پایه انجام می پذیرد.

ظفرمند در ادامه یادآور شد: با اجرای این پروژه انتقال الکترونیکی اسناد با ایجاد شکل واحد یک فرآیند در کلیه بیمارستان ها به واسطه بستر نرم افزاری انجام می پذیرد.

وی در پایان با تقدیر از همراهی و تعامل سازنده دانشگاه علوم پزشکی مازندران با این اداره‌کل ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه زمانبندی اعلام شده، پروژه انتقال الکترونیکی اسناد در بیمارستان های دولتی و غیر دولتی سطح استان اجرایی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز پروژه انتقال الکترونیک اسناد بیمارستانی در بیمارستان‌های مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..