تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلالی‌ها مصاحبه نکردند/ 2 لیدر تیم بازداشت شدند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با تساوی استقلال مقابل الدحیل، این تیم شانسی برای صعود از لیگ قهرمانان آسیا ندارد. سیدمهدی رحمتی در پایان این دیدار منتظر اتوبوس تیم نماند و ورزشگاه را ترک کرد. سایر بازیکنان استقلال هم حاضر به مصاحبه نشدند. اما این پایان حواشی نبود.

برخی از هواداران استقلال علیه مدیران باشگاه و وزیر ورزش فحاشی کردند و شعار دادند. به همین دلیل مسئولان برقرار کننده نظم در ورزشگاه، به دلیل فحاشی‌های صورت گرفته دو تن از لیدرهای استقلال را دستگیر کردند.

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلالی‌ها مصاحبه نکردند/ 2 لیدر تیم بازداشت شدند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..