تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر رهبر انقلاب درباره تشویق قاریان خارجی

تذکر رهبر انقلاب درباره تشویق قاریان خارجیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه‌ ماه مبارک رمضان، حسینیه‌ امام خمینی رحمه‌اللّه معطر به عطر دل‌انگیز کلام وحی شد و قاریان، مناجات‌خوانان و مدیحه‌سرایان قرآنی به مدت سه ساعت در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن کریم برپا کردند.

حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در این جلسه درباره تشویق قاریان خارجی با ذکر «اللّه اللّه» تذکری دادند که در ادامه می‌خوانید.

«در مورد جلسات قرآنی هم که تشویق میکنید و «الله الله» میکنید؛ بعضی‌ها هم از روی این نوار‌های عرب‌ها هیاهو‌هایی انجام میدهند؛ بعضی سعی میکنند همان‌ها را تقلید کنند. تشویق خوب است، منتها گاهی میبینم وقتی بعضی خواننده‌های خارجی اینجا میخوانند، حضّاری که در جلسه نشسته‌اند انگار موظفند بعد از هر آیه‌ای با صدای بلند تشویق کنند.

این باعث میشود او بفهمد که شما تلاوت را درست نمیفهمید! چون او بد میخواند و شما ملتفت نیستید. البته بچه‌های خودمان را هرچه تشویق کنید، اشکال ندارد، با این‌ها مخالف نیستم، اما وقتی آن قاری بیرونی می‌آید، بدانیم این‌جور نباشد که موظف باشید که با هر آهنگی که او بخواند «الله الله» کنیم.»

بیشتر بخوانید: پاسخ جالب رهبر انقلاب به طلبه‌ای که از ایشان افطاری می‌خواست +فیلم

تذکر رهبر انقلاب درباره تشویق قاریان خارجی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر رهبر انقلاب درباره تشویق قاریان خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..