تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی بازیگر نقش رونا در سریال دلدار +عکسها

بازیگر نقش رونا در سریال دلدار

سریال دلدار به کارگردانی برادران محمودی عنوان سریال جدید شبکه 2 می باشد که ایام رمضان 98 پخش میگردد.

بازیگران زیاد و شناخته شده ای در این سریال حضور دارند و در کنار آنها نیز چندین بازیگر حضور دارند که شاید کمتر اسم و تصویرشان را دیده باشید.

یکی از این بازیگر سوگل خلیق نام دارد که در این سریال نقش دختری به نام رونا را که درگیر یک ماجرای عشقی می شود را ایفا می کند و نقش مقابل او را محمدرضا غفاری ایفا می کند.

بازیگر نقش رونا متولد 16 آبان دهه هفتاد می باشد و حدودا 25 سال سن دارد. او پیش از این در سریال پرواز در ارتفاع صفر نیز ایفای نقش کرده بود.پیوندیکتا: وی فارغ التحصیل رشته‌ی کارگردانی تئاتر است. ‎ 

توضیحات سوگل خلیق درباره نقشش در سریال دلدار 

نقش رونا را به عهده دارم. وقتی این نقش پیشنهاد شد، قبل از هر چیز کار کردن با براداران محمودی برایم جذابیت داشت، خیلی واقعی به زندگی افراد جامعه در قصه هایشان می پردازند و همین نکته ای بود که من را برای بازی در این سریال ترغیب کرد.

رونا، شخصیتی است که در قصه برایش اتفاقات زیادی رخ می دهد. به قول معروف زندگی اش بالا و پایین زیاد دارد. همین باعث می شد من را به عنوان بازیگر در موقعیت های مختلف حسی قرار بدهد. این کاراکتر را خیلی دوست دارم، چون جای کار برایم بسیار دارد و باید در صحنه های مختلف حس های متفاوتی می داشتم.

رونا شخصیت محکم، مقتدر و مستقلی دارد، اما در عین حال شکنندگی های زنانه هم دارد. همه این موارد باعث می شد نقش جذاب تر شود. بیشترین صحنه ها را با خانم جاویدنیا و آقای غفاری دارم که بسیار هم پارتنرهای خوبی هستند و همکاری با این دوستان تجربه بسیار خوبی است.

بازیگر نقش رونا در پشت صحنه سریال دلدار

الناز حبیبی و سوگل خلیق

الناز حبیبی و سوگل خلیق بازیگران زن و دختر فیلم دلدار

سوگل خلیق محمدرضا غفاری

سوگل خلیق محمدرضا غفاری همبازیان هم در سریال دلدار  ( آرش و رونا)

عکسهای سوگل خلیق بازیگر نقش رونا در دلدار

فیلم و سریالهای سوگل خلیق

فیلم خماری / فیلم دو / سریال پرواز در اتفاع صفر و سریال دلدار

ادرس پیج و صفحه اینستاگرام : Instagram / SogolKhaligh

نقش رونا در دلدار کیست

 

لینک کوتاه https://ariapix.net/post/30428/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی بازیگر نقش رونا در سریال دلدار +عکسها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..