تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جواد رضویان هم مجری تلویزیون شد

برنامه «جشن رمضان» از نخستین شب ماه رمضان با اجرای دو بازیگر سینما و تلویزیون روی آنتن می‌رود.

مهمترین برنامه رمضانی شبکه پنج نامش «جشن رمضان» بوده و هست که کاظم احمدزاده حدود ۲۰ سال تهیه‌کنندگی و اجرای آن را برعهده داشت. پرداختن به امور خیریه برای مردم و رفتن به خانه‌های آن‌ها برای اهدای وسایل و نیازمندی‌های زندگی و همچنین آزادی زندانیان در بند از جمله اتفاقاتی بود که در این برنامه کلید خورد و احمدزاده این پرداختن به امور خیریه را حتی با حس و حزن بیشتری هم همراه می‌کرد.

«جشن رمضان» امسال از بازیگران برای بخش نمایشی استفاده می‌کند و بنابر پیگیری‌های انجام شده این بخش نمایشی را سید جواد رضویان و شهره سلطانی اجرا می‌کنند.

رویکرد این برنامه کارآفرینی است و جشن رمضان امسال اصرار بر «تمرین خوب بودن» دارد. باید ببینیم بعد از اجرای سید جواد رضویان در برنامه «افطار» شبکه یک و «سه‌شو» حضور این بازیگر سینما و تلویزیون در مقام مجری «جشن رمضان» چه اتفاقاتی را رقم خواهد زد و البته تقابل او با شهره‌سلطانی هم چه موقعیت‌های نمایشی را برای مخاطب بوجود می‌آورد. از طرفی شاید به زودی سریال تلویزیون ی هم به کارگردانی او در تلویزیون شاهد باشیم.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جواد رضویان هم مجری تلویزیون شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..