تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران در تراکتورسازی

مهاجم فرانسوی تیم بایرن مونیخ اعلام کرده در پایان فصل از این باشگاه آلمانی جدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی، فرانک ریبری ستاره بایرنی‌ها نیز به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک است. فوتبالیستی که به خاطر چهره عجیب و مدل فوتبالش، به این زودی از یاد‌ها نمی‌رود.

بزرگترین بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران در تراکتورسازی


شایعه شده دو باشگاه السد و الدحیل قطر به دنبال جذب ریبری هستند و می‌خواهند در شروع لیگ بعدی، این بازیکن را در لیست خود داشته باشند. البته بعید هم نیست که آینده فوتبالی ریبری، در خاورمیانه رقم بخورد، چون بازیکنانی در این سطح تلاش می‌کنند سال‌های پایانی به دنبال جمع کردن بیشتری حد پول باشند و برای رسیدن به این هدف، چه کشوری بهتر از قطر!


در کنار این شایعات، از یکشنبه شب خبری در تبریز دست به دست می‌شود مبنی بر اینکه فرانک ریبری به تراکتورسازی نزدیک شده و مالک متمول باشگاه، به دنبال عقد قرارداد با ریبری است. البته حضور ریبری می‌تواند لیگ ایران را جذاب کند، اما باید دید واقعا این اتفاق رخ خواهد داد یا باز هم بازی‌های رسانه‌ای را شاهد هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران در تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..