تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی/ لحظه‌های تلخ و شیرین مامایی در گل و لای سیل/ خوردن این خوراکی‌ها در وعده افطار ممنوع/ اجازه نمی‌دهیم سند ۲۰۳۰ اجرا شود

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

نتایج اولیه ششمین آزمون استخدامی اعلام شد +لینک مشاهده نتایج
نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل مشاهده است.

به‌زودی؛ اعلام فراخوان استخدام ۵۵ هزار نفر/ اجازه نمی‌دهیم سند ۲۰۳۰ اجرا شود/ فرهنگیان بازداشت شده در اعتراضات اخیر آزاد شدند
بطحائی گفت: اجرای سند ۲۰۳۰ باید متوقف شود، چه اینکه خود سند باشد و چه اینکه منویات این سند را اجرا کند.

لحظه‌های تلخ و شیرین مامایی در گل و لای سیل/ وقتی نجات جان مادر و نوزاد همه زندگیت می‌شوند
در این گزارش می‌توانید گفتگو با مامای نمونه در مناطق سیل زده پل دختر را بخوانید و تلخی و شیرینی‌های این شغل خطیر را درک کنید.

خوردن این خوراکی‌ها در وعده افطار ممنوع/ نقش خواب در اضطراب‌های روزمره/ آقایان مشکل بلع را جدی بگیرید
مشکل بلع در آقایان ممکن است خبر از اختلالی خطرناک مانند بازگشت اسید معده یا علائم پیش سرطانی بدهد.

یک کیلو اضافه وزن؛ افزایش ۵ درصدی ابتلا به دیابت/ از خوردن شیرینی نترسید
رئیس انجمن دیابت ایران گفت: مصرف شیرینی ما را به دیابت مبتلا نمی‌کند بلکه اضافه وزن نقش اصلی در ابتلا به این بیماری را دارد.

بازنشستگی ۱۲ هزار معلم در پایتخت/ سال تحصیلی آینده هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد ماند
مدیر کل آموزش و پرورش تهران با اشاره به بازنشستگی ۱۲ هزار نیرو گفت: برای جبران این معلمان از روش حق‌التدریس استفاده می‌کنیم.

فضانوردانی که نامشان بر سفینه‌های فضایی گذاشته شده است +تصاویر
شرکت بلو اوریجین اعلام کرده است نمونه جدید و پیشرفته‌ای از کپسول فضایی ساخت خود به نام نیو شپرد ۲ را روانه فضا خواهد کرد.

کنکور ۹۸/ رژیم غذایی مناسب برای پشت کنکوری‌ها
کنکور آزمون مهم علمی است که با برنامه ریزی دقیق و رعایت نکات کلیدی می‌توان نتیجه خوبی در آن کسب کرد.

نحوه مصرف داروی آملودیپین
داروی آملودیپین در مقادیر مختلف و برای علل متفاوتی تجویز می‌شود و در این بین مساله مهم استفاده این دارو در ساعت معین است.

حمایت از سامانه‌های سیار دندانپزشکی برای شرایط بحرانی/ تلاش برای برخط کردن خدمات سلامت نیرو‌های مسلح
جانشین رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: از سامانه‌های سیار دندانپزشکی برای شرایط بحرانی سیل و زلزله حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی/ لحظه‌های تلخ و شیرین مامایی در گل و لای سیل/ خوردن این خوراکی‌ها در وعده افطار ممنوع/ اجازه نمی‌دهیم سند ۲۰۳۰ اجرا شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..