تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهار آتش‌سوزی ساختمان در حال احداث در مشهد

مهار آتش‌سوزی ساختمان در حال احداث در بلوار پیروزی مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آتشیار رضا حیدری سخنگوی آتش‌نشانی مشهد گفت: دقایقی پیش در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک ساختمان در حال احداث در بولوار پیروزی مشهد ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شهر مشهد بلافاصله آتش‌نشانان و نجات‌گران ایستگاه‌های ۲۵و ۲۳و ۲۶ را به محل حادثه در خیابان زکریا اعزام کرد.

سخنگوی آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد این آتش‌سوزی که دود آن از کیلومتر‌ها دورتر قابل‌رؤیت بود از قسمت انبار آکاسیو‌های این ساختمان شش طبقه در حال احداث به وقوع پیوسته بود و در حال سرایت به سایر منازل اطراف بود که با اقدام به‌موقع آتش‌نشانان حریق مهار و از سرایت آتش به سایر منازل اطراف جلوگیری به عمل آمد.

حیدری با تأکید بر اینکه در این حادثه به هیچ‌یک از شهروندان و کارگران داخل ساختمان آسیبی وارد نشد و هم‌اکنون آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و کاوش در محل حادثه هستند، یادآور شد: علت و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام/م

آتش سوزی در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهار آتش‌سوزی ساختمان در حال احداث در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..