تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنزین امسال گران نمی‌شود

ئیس کمیسیون عمران مجلس خبر داد که در پی رایزنی‌های مجلس با دولت بنزین امسال گران نمی‌شود چراکه گرانی بنزین مساوی با گرانی بسیاری کالاهای دیگر است.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگویی با اشاره به حواشی گران شدن قیمت بنزین ، گفت: در پی رایزنی‌های مجلس با دولت، بنزین امسال گران نمی‌شود چرا که گرانی بنزین مساوی با گرانی بسیاری کالاهای دیگر است و دولت نمی‌تواند جلوگیری از گرانی کالاهای دیگر را مدیریت کند لذا مردم از این بابت خیال‌شان راحت باشد.

گرانی بنزین فشارهای اقتصادی به مردم را دوچندان می‌کند

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه ادامه داد: مردم در شرایط فعلی نیز فشارهای سختی را متحمل شده‌اند و گرانی بنزین این فشارها را دوچندان می‌کند که دیگر در توان مردم نخواهد بود لذا دولت باید با صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرایی نیاز خود را به بودجه حاصل از گرانی بنزین جبران کند.

افزایش 20درصدی قیمت بنزین به اقتصاد شوک وارد می کند

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه افزایش تقریباً 20 درصدی قیمت بنزین سبب خواهد شد که شوک به اقتصاد کشور وارد شود، اضافه کرد: این شوک درحالی به اقتصاد به صورت آنی وارد می شود که درآمد 17 هزار میلیارد تومانی دولت از بابت افزایش قیمت بنزین به صورت خرد خرد به حساب دولت واریز خواهد شد و این درآمد به دلیل آنکه به صورت جزئی و نه یکباره به دست دولت می رسد بنابراین نمی‌تواند کارآیی لازم را برای دولت داشته باشد و دولت نمی‌تواند جهت پیش‌بُرد اهداف خود بر روی آن ( از جمله استفاده از آن جهت ایجاد شغل ) برنامه‌ریزی کند.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/618283

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنزین امسال گران نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..