تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده مدیرعامل برق گلستان پس از یکسال در گالیکش محقق نشد

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1398/02/15 شناسه خبر: 1482894

شهردار گالیکش گفت: خاموشی تعدادی از چراغ‌های برق بلوار گلزار شهدا در شهر گالیکش موجب نارضایتی عمومی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ خاموشی تعدادی از چراغ‌های برق بلوار گلزار شهدا در شهر گالیکش موضوعی بود که نارضایتی مردم را در پی داشت، مسوولان گرچه قول داده بودند تا خاموشی در این منطقه را برطرف و روشنایی را به آنجا برگردانند اما یک سال زمان سپری شد و این وعده از سوی مدیرعامل توزیع برق استان گلستان به سرانجام نرسید.

شهردار گالیکش در این خصوص گفت: چراغ‌های برق در بلوار گلزار شهدا شهر گالیکش نسوخته بلکه اصلا روشن نشده است، ما در سال جاری حدود 37 تیر برق جدید نصب کردیم و بنا داشتیم تا پارک جنگلی فارسیان این محور را روشن کنیم.

رمضانعلی خسروی تصریح کرد: در همین زمینه صحبت‌هایی با نصیری مدیرعامل توزیع برق استان گلستان داشتیم و ایشان به ما برای تامین سیم و ترانس قول مساعدت دادند و گفتند شما امکانات تیر، لاک‌پشتی و لامپ را مهیا و نصب کنید تا به محض نصب تجهیزات ما سیم و ترانس را در اختیارتان قرار دهیم.

وی ادامه داد: با وجود آنکه امکانات از طریق شهرداری نصب شده است اما اداره برق استان دستوراتی که صادر کردند هنوز عملیاتی نشده است، تیربرق‌‌ها تا به حال روشن نشده و نیاز به تحقق وعده مسوول مربوطه دارد تا این مسیر به طور کامل روشن شود.

شهردار گالیکش؛ شرایط اقتصادی را یکی از دلایل عدم تحقق این وعده دانست و ابراز کرد: یک حرکت انقلابی لازم است تا روشنایی در این محور عملیاتی شود.

خسروی بیان کرد: بلوار گلزار شهدا شهر گالیکش یکی از محورهای ویژه است که باید جزو برنامه‌های اداره برق قرار بگیرد، در این مدت یکسال، سه مرتبه این موضوع را به صورت حضوری پیگیری کردم، دو مرتبه با اعضای شورا و فرماندار این قضیه را مطرح کردیم و چندین بار تلفنی پیگیر مسئله شدم اما هنوز روشنایی در محور بلوار گلزار شهدا به طور کامل تامین نشده است.

وی در خصوص بهبود وضعیت چاله‌های خیابان شهید نقدی‌پور گالیکش گفت: قسمت عمده‌ای از این خیابان و فرعی‌های آن اصلاح شده و روکش آسفالت در قسمت بالادست انجام گرفته است.

شهردار گالیکش افزود: ادارات حفار در زمینه کنده‌کاری باید دقت نظر داشته باشند، مردم نسبت به برخی کنده‌کاری‌ها تحمل ندارند مخصوصا اداره آب، با توجه به اینکه لوله‌های آب فرسوده شده و تعداد حفاری‌های در این زمینه زیاد است ما این مسئله را در کمیته حفاری مطرح کردیم و برای اصلاح و ترمیم لوله‌ها نامه‌نگاری با مسوولان انجام دادیم..

خسروی گفت: اینکه خیابان آسفالت شود و بعد برای اینکه لوله‌های فرسوده ترمیم شوند آن را تخریب کنیم اصلا کار جالبی نیست، آسفالتی که عمر زیادی از آن نگذشته و دو ماه بعد حفاری می‌شود برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده مدیرعامل برق گلستان پس از یکسال در گالیکش محقق نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..