تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از نظر شما تلف شدن ۲۰۰ میش و قوچ از 3 هزار راس، فاجعه نیست؟+ فیلم

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1398/02/15 شناسه خبر: 1482875

کنایه سنگین مجری شبکه خبر به رئیس پارک ملی گلستان

در پی فاجعه ندانستن تلف شدن 200 راس میش و قوچ در پارک ملی گلستان از سوی رئیس اسن پارک، مجری این گفتگو را با یک کنایه به پایان رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، انتشار فیلم و تصاویر تلف شدن نزدیک به 200 قوچ و میش برای اولین بار در این سایت(کلاله خبر) باعث جدی گرفتن این مهم از سوی دوستداران محیط زیست و رسانه های مکتوب و تصویری شد.

در این راستا شبکه خبر در گفتگویی با مهدی تیموری رئیس این پارک ملی، علت این اتفاق را جویا شد که با فاجعه ندانستن این مهم از سوی تیموری، مجری شبکه خبر پس از شنیدن توضیحات این مسئول و قانع نشدن، سخنان رئیس پارک ملی را قطع و با کنایه اینکه شما تلف شدن 200 راس از 3 هزار راس را فاجعه زیست محیطی نمی دانید، گفتگو را به پایان رساند.

انتهای پیام/

کنایه سنگین مجری شبکه خبر به رئیس پارک ملی گلستان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از نظر شما تلف شدن ۲۰۰ میش و قوچ از 3 هزار راس، فاجعه نیست؟+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..