تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر آموزش و پرورش فردا به گلستان سفر می کند + برنامه ها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ احسان گوهری راد ظهر امروز یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران  اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش با هیأت همراه به گلستان سفر می کند.

وی افزود: سیدمحمد بطحایی به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح و پروژه به استان گلستان سفر خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: بطحایی امشب وارد گلستان شده و فردا دوشنبه 16 اردیبهشت چندین طرح و پروژه را کلنگ زنی و افتتاح خواهد کرد.

وی ادامه داد: برنامه های وزیر آموزش و پرورش افتتاحیه سالن ورزشی المپیک جنب کانون طه گرگان، کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه خیر ساز گمیشان، کلنگ زنی مدرسه خیر ساز 6 کلاسه آق قلا، کلنگ زنی مجتمع آموزشی 24 کلاسه آق قلا خواهد بود.

گوهری راد همچنین بیان کرد: مجتمع آموزشی 24 کلاسه  گنبد کاووس هم در این روز توسط حجت الاسلام ذوعلم معاون وزیر آموزش و پرورش کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر آموزش و پرورش فردا به گلستان سفر می کند + برنامه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..