تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود قسمت دوازدهم سریال نهنگ آبی: سرگیجه

دانلود نسخه کامل قسمت ۱۲ سریال نهنگ آبی – Blue Whale S01E12

دانلود-قسمت-12-نهنگ-آبی

نام سریال: قسمت دوازدهم فصل اول سریال نهنگ آبی

سال ساخت: ۱۳۹۷

کارگردان: فریدون جیرانی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۸دقیقه

بازیگران: لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حسین یاری، ویشکا آسایش، حمیدرضا آذرنگ، ماهور الوند، آزاده صمدی، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی، مجید مظفری، فرهاد آئیش، پریوش نظریه، الهام کردا، مصطفی زمانی.

ژانر: عاشقانه، خانوادگی

خلاصه داستان قسمت دوازدهم – سرگیجه: آرمین حس می کند بعد از زدن بهمن و گم شدن آناهیتا، در معرض خطر جدی است برای همین تمام قدرت ذهنی اش را صرف رسیدن به پاسخ این سوال می کند که بهمن را چه کسی زده، در این مسیر آدم های اطرافش را مثل مهره های این معما در کنار هم می چیند و به طرحی می رسد که در نگاه اول سرگیجه اش را تشدید می کند اما بعد او را به سمت معمایی بزرگتر راهنمایی می کند.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود قسمت دوازدهم سریال نهنگ آبی: سرگیجه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..