تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبیین شرایط عرضه و فروش بیمه‌های مسافران عازم به خارج از کشور

جلسه شرکت‌های بیمه فعال در فروش بیمه‌های مسافران اعزام به خارج از کشور، روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی بیمه ملت برگزار شد.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در این جلسه که با حضور مدیران و روسای فنی شرکت‌‎های بیمه ایران، آسیا، البرز، سینا، دانا، معلم، پارسیان، پاسارگاد، تجارت نو، میهن، نوین، ما، سرمد، کوثر، آرمان، کارآفرین، سامان، رازی و ملت برگزار شد، تعیین نرخ ارز و تبیین شرایط عرضه و فروش بیمه‌های مسافران عازم به خارج از کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


در ابتدای جلسه، مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه ملت، با تشریح مسائل روز تاثیرگذار بر صنعت گردشگری و نرخ تسعیر ارز، بر اهمیت نیازمندی‌های مسافران، راهکار‌های کاهش نارضایتی و شکایت‌های بیمه‌شدگان و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در ارائه بیمه‌نامه‌های مناسب به بیمه‌شدگان تاکید کرد.

تبیین شرایط عرضه و فروش بیمه‌های مسافران عازم به خارج از کشور
روح‌اله شاهزاده احمدی در همین خصوص ادامه داد: همه شرکت‌های بیمه‌ای، نسبت به درج مبلغ حق‌بیمه و میزان تعهدات خود بر روی بیمه‌نامه‌ها اقدام لازم به عمل آورند.

سایر مصوبات این جلسه که به امضای کلیه شرکت‌کنندگان رسید، به شرح زیر است:


۱-نرخ تسعیر ریالی ارز برای کلیه بیمه‌نامه‌های عازم به خارج از کشور، مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ ریال تعیین شد. (بر پایه یک یورو)
۲-حداقل مبلغ حق‌بیمه برای کلیه مناطق مسافرتی کلیه سنین و با احتساب کلیه تخفیفات قابل ارائه، حداقل یک یورو تعیین شد.
۳-محاسبه و پرداخت خسارت بیمه‌شدگان در داخل کشور (چنانچه به هر دلیلی فرایند پیگیری، محاسبه و پرداخت در داخل ایران اتفاق افتد) بر اساس نرخ تسعیر ارز در زمان صدور بیمه‌نامه صورت پذیرد.
۴-با عنایت به تعیین حداقل مبلغ حق‌بیمه (موضوع بند ۲)، مقرر شد سقف تعهدات بیمه‌گران برای هر منطقه، کمتر از ۱۰.۰۰۰ یورو نباشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبیین شرایط عرضه و فروش بیمه‌های مسافران عازم به خارج از کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..