تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهيد مطهري مغز متفکر و يکي از معماران نظام جمهوري اسلامي ايران بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه جم:

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه جم با اشاره به اینکه بزرگترین هنر یک جامعه داشتن نیروی توانمند و ماهر است گفت: شهيد مطهري یکی از توانمند و مغز متفکر و يکي از معماران نظام جمهوري اسلامي ايران بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: حجت الاسلام احمد احمدزاده عصر دیروز در مراسم نکوداشت استاد شهید مطهری که در نمازخانه ناحیه جم برگزاری شد گفت: تمام جوامع بشری از ابتدای خلقت انسان تا پایان تاریخ، به دنبال نیروها و افرادی هستند که بتوانند عقاید، اندیشه ها و منش و مرام فکری خودشان را عملیاتی کنند و شهید مطهری یکی از آن نیروهای ماهر بود.

احمدزاده خاطر نشان کرد: ما امروز در نظام جمهوری  اسلامی ایران بعد از گذشت 40 سال از عمر پر برکت انقلاب  اسلامی به اندازه ای توانسته ایم کادرسازی و نظام سازی که مد نظر امام راحل(ره) و امرروز نیز مقام معظم رهبری بوده را پیاده کنیم که در این راه افراد بسیار زیادی زحمت های فراوان کشیدند که جمله آنها شهید مطهری بود.

وی تصریح کرد حقیقت‌گرایی و دوری از مصلحت‌ اندیشی را یکی از ویژگی‌های استاد مطهری دانست و گفت: ایشان به شدت حقیقت‌گرا و به شدت از مصلحت‌اندیشی و مصلحت‌گرایی بیزار بودند و این یک نکته است که باید به آن توجه شود.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه گفت: شهید مطهری در کنار امام و دنبال رو ولی فقیه زمان خود بود و به توفیقات زیادی دست یافت و امروزه اگر بخواهیم در برابر دشمنان زانو نزنیم باید دنبال رو ولی فقیه باشیم و مو به مو  تدابیر ایشان را اجرا کنیم تا دشمنان در مقابل کشور عزیزمان همانند تفنگدارن آمریکایی که در جزیزه فارسی توسط نیروی دریایی سپاه دستگیر شدند زانو بزنند.

حجت الاسلام احمدزاده در ادامه به تحریم های اقتصای و جنگ امروز اشاره کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکای خبیث به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که با تدابیر فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز به این امر دست پیدا نخواهند کرد و هیچ غلطی نمی توانند بکنند

در پایان این مراسم از مربیان و هادیان سیاسی سپاه و بسیج تجلیل شد.

انتهای خبر/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهيد مطهري مغز متفکر و يکي از معماران نظام جمهوري اسلامي ايران بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..