تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردن خواستار توقف فوری تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه شد

وزارت خارجه اردن بر لزوم توقف فوری تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و احترام قوانین بین المللی تاکید و نسبت به عواقب آن هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، وزارت خارجه اردن امروز یکشنبه با انتشار بیانیه ای در مورد تجوازات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران اهالی آن اعلام کرد: خشونت، نتیجه جز تنش و رنج بیشتر نخواهد داشت. تجاوزات باید فورا متوقف و آتش بس برقرار شود.

این بیانیه می افزاید: عملیات نظامی علیه نوار غزه که مردم آن در شرایط بحرانی و تحت محاصره قرار دارند، محکوم و مردود است. اسرائیل قوانین بین المللی را نقض می کند.

وزارت خارجه اردن تاکید کرد: نبود چشم انداز صلح و تداوم اشغالگری و محاصره نوار غزه بزرگترین تهدید علیه امنیت و ثبات در منطقه است. از جامعه بین الملل می خواهیم فورا وارد عمل شده برای حمایت از مردم فلسطین جنگ را متوقف کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردن خواستار توقف فوری تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..