تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح شعبه دوم تورقوزآباد با مدیریت افتخاری نتانیاهو! +فیلم

افتتتاح شعبه دوم تورقوزآباد با مدیریت افتخاری نتانیاهو +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از جهادگران حاضر در یکی از روستاهای شهرستان پلدختر در اقدامی مبتکرانه دست به تأسیس شعبه دوم سایت موشکی قالیشویی تورقوزآباد زدند و البته مدیریت افتخاری آن را هم به نام نتانیاهو زدند! این جهادگران فرش‌های سیل‌زدگان را گل‌روبی می‌کنند و می‌شویند تا در زمان اسکان دائم خود بتوانند از فرش‌های تمیز خود استفاده کنند.

در ادامه فیلم منتشر شده از فعالیت این گروه جهادی را می‌بینید.

گفتنی است؛ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سال گذشته در جریان سخنرانی خود در سازمان ملل ادعا کرد که ایران در نزدیکی شهر تهران دارای یک انبار هسته‌ای مخفی به نام «تورقوزآباد» است و  به‌عنوان ساختمان سرّی هسته‌ای ایران از آن نام ‌برد. این ادعا در حالی مطرح شد که تصاویر منتشر شده از این منطقه تأیید می‌کرد برخلاف ادعای  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این منطقه  یک سوله عادی است و هیچ شباهتی به اماکن امنیتی و نظامی نداشت. این اظهارات نتانیاهو با واکنش طنز کاربران در فضای مجازی همراه بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح شعبه دوم تورقوزآباد با مدیریت افتخاری نتانیاهو! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..