تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری ٣٠ ویژه برنامه قرآنی ماه رمضان در شاهرود

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ٣٠ ویژه برنامه در حوزه قرآن و عترت با محوریت توسعه فرهنگ قرآنی در شاهرود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ٣٠ ویژه برنامه قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت توسعه فرهنگ قرآنی، گسترش معارف اهل بیت و همچنین افزایش نشاط در فرد روزه دار به میزبانی تالار بهمن شاهرود برگزار می‌شود.
از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام می‌توان به ترتیل ٣٠ جزء قرآن کریم توسط قاریان و حافظان ممتاز، اجرای مسابقه و اهدای جوایز، سخنرانی، معرفی پیشکسوتان و اساتید موفق و نمونه، اجرای نمایش‌های طنز، دعوت از کارشناس طب سنتی و... اشاره کرد.
یاد آور می‌شود این برنامه به همت انجمن قرآن و نهج البلاغه شهرستان شاهرود در محل تالار بهمن واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۸:۰۰ به غیر از روز‌های تعطیل برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری ٣٠ ویژه برنامه قرآنی ماه رمضان در شاهرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..