تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد دو برابری تعداد کاربران فعال اپلیکیشن نقشه همراه مشهد

رشد دو برابری تعداد کاربران فعال نرم‌افزار نقشه همراه مشهد/اپلیکیشن خدمات اطلاعاتی و گردشگری برای زائران و مجاوران مشهدالرضا (ع)به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به معرفی خدمات الکترونیکی و هوشمند به زائران و مجاوران مشهدالرضا (ع) گفت: خوشبختانه با افزایش اطلاع‌رسانی‌ها و اقدامات گسترده فرهنگ‌سازی در راستای معرفی خدمات الکترونیکی و هوشمند به زائران و مجاوران مشهدالرضا (ع)، شاهد اقبال بیشتر مردم به این نوع خدمات هستیم که در یک نمونه، نرم‌افزار موبایلی نقشه همراه مشهد به آدرس الکترونیکی http://Map.mashhad.ir، با اقبال خوب شهروندان مواجه شده و تعداد کاربران فعال آن در سال ۹۷ از ۱۰۰ هزار نفر به بالای ۲۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.


وی تصریح کرد: این نرم‌افزار به صورت آنلاین اطلاعات شهری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به کاربر این امکان را می‌دهد تا مکان‌های مورد نظر خود را به‌راحتی از روی نقشه پیدا کند و از سطح ترافیک شهر به صورت آنلاین مطلع شود.


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار موبایلی نقشه همراه مشهد به عنوان نرم‌افزار جامع خدمات اطلاعاتی و گردشگری شهر مشهد اظهار داشت: امکان مشاهده نقشه در نمای پرسپکتیو و چرخش ۳۶۰ درجه، جستجوی آفلاین محلات، معابر و مکان‌های شهر، اطلاع از وضعیت آنلاین ترافیک تقاطع‌های شهر، تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری برگزیده، سرویس مسیریابی حمل‌ونقل همگانی (اتوبوس، قطارشهری)، سرویس مسیریابی تاکسی خطی، سرویس مسیریابی خودروی شخصی، آخرین ظرفیت پذیرش پارکینگ‌های شهر نیز از دیگر امکانات این نرم‌افزار کاربردی است.


رجائیان ادامه داد: مسافران از طریق این نرم‌افزار می‌توانند بهترین مسیر را برای استفاده از اتوبوس انتخاب کنند و لیست پایانه‌های اطراف و خطوط آن در این نرم‌افزار قابل مشاهده است، همچنین امکان رصد لحظه‌ای اتوبوس‌های فعال در خط و زمان تقریبی رسیدن هر اتوبوس به ایستگاه مورد نظر مهیا شده است.


وی تصریح کرد: از طریق نرم‌افزار نقشه همراه مشهد می‌توان جانمایی ایستگاه‌های اتوبوس، موقعیت مسافر و لیست مراکز شارژ و فروش من کارت را نیز مشاهده کرد. برآورد هزینه سفر متناسب با بهره‌گیری از انواع خدمات حمل‌ونقل عمومی نیز از دیگر قابلیت‌های جدید نرم‌افزار موبایلی نقشه همراه مشهد است.


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۳۹۷ تعداد کاربران فعال نرم‌افزار نقشه همراه مشهد به میزان ۱۰۰ هزار نفر رشد داشته است و هم‌اکنون رتبه نرم‌افزار در کافه بازار ۴.۶ از ۵ است که یکی از بالاترین رتبه‌ها در میان نقشه‌های شهری موجود می‌باشد.


انتهای پیام// ز. م


استقبال خوب کاربران از اپلیکیشن نقشه همراه مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد دو برابری تعداد کاربران فعال اپلیکیشن نقشه همراه مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..