تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات کوهنوردان از ارتفاعات روستای درخت جوز نیشابور

نجات کوهنوردان از ارتفاعات روستای درخت جوز نیشابوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل شاه بیگی رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: با اعلام این خبر به مرکز پیام جمعیت هلال احمر استان، دوتیم تخصصی امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر این شهرستان به محل اعزام شدند.


 وی ادامه داد: پس از حدود ۸ ساعت پیاده روی و انجام عملیات سخت صعود و فرود توسط امدادگران، خدمات امدادی به کوهنوردان صورت گرفت و کوهنوردان به پایین کوه منتقل شدند.


 رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: یکی از این کوهنوردان از ناحیه پا دچار گرفتگی شدید عضلانی شده بود که کمک‌های امدادی مورد نیاز به وی ارائه شد.

انتهای پیام//ف.ش

چند کوهنورد از ارتفاعات روستای درخت جوز نیشابور نجات پیدا کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات کوهنوردان از ارتفاعات روستای درخت جوز نیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..