تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی پایگاه بیمه شدگان در سال ٩٨/ آغاز صدور دفترچه بیمه برای مددجویان کمیته امداد

راه‌اندازی پایگاه بیمه شدگان بیمه سلامت در سال ٩٨/ صدور دفترچه بیمه سلامت برای ممدجویان کمیته امداد آغاز شده استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت در نشست هم اندیشی با خبرنگاران با اشاره به صدور دفترچه بیمه برای ممدجویان کمیته امداد اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد پیش از این دارای کارت بیمه کمیته امداد بودند و از نشاندار شدن رنج می‌بردند، با کمک مهندس فتاح مددجویان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و این اتفاق در راستای تجمیع بیمه‌ها صورت گرفت.

وی ادامه داد: از سه روز قبل صدور دفترچه بیمه مددجویان کمیته امداد آغاز شده است و از مددجویان خواهشمندیم به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

موهبتی با بیان اینکه پوشش بیمه‌ای مراقبت در منزل ٢ بیماری آغاز شده است، گفت: مهمتر از مدیریت هزینه اثر آرامبخش آن است چرا که بیماران باید از برکات خانواده بهره‌مند شوند و در ۶ استان تهران، همدان، گیلان، اردبیل و کرمان و یزد افتتاح طرح اجرایی شده است.

وی ادامه داد: ظرف ٢ ماه آینده نتیجه این طرح را بررسی کنیم و در مرحله اول بیماران بستری در آی سی یو و بیماران نارسایی قلبی هدف قرار گرفته اند و در مرحله بعدی زردی نوزادان، سکته مغزی و سرطان تحت پوشش بیمه‌ای خدمات مراقبت در منزل قرار می‌گیرند.

مدیرعامل بیمه سلامت ادامه داد: دستورالعمل‌های لازم ابلاغ شده و ما در آئین نامه‌ها مشخص می‌کنیم که بیماران چه تعداد روز می‌توانند از خدمات مراقبت در منزل با پوشش بیمه‌ای استفاده کنند، تغییر رفتار مردم و پذیرش این امر از سوی مردم کمی دشوار بوده و نیازمند فرهنگ‌سازی است.

موهبتی گفت: نسخه نویسی الکترونیکی قرار بود تا ٣١ تیر ماه به نتیجه برسد و ما این کار را شروع کرده‌ایم و این بحث را در یک شهر از هر ٣١ استان دنبال می‌کنیم و رویکرد ما پایلوت استانی بود.

وی افزود: در بیمارستان‌های دولتی رسیدگی الکترونیکی را در دستور کار قرار دادیم و در تمام بیمارستان‌های یزد رسیدگی به پرونده‌ها الکترونیک انجام می‌شود و در ۶٠۵ استان استحقاق سنجی صورت می‌گیرد.

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی پایگاه بیمه شدگان در سال ٩٨/ آغاز صدور دفترچه بیمه برای مددجویان کمیته امداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..