تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۸۰ آمبولانس همچنان منتظر ترخیص از گمرک/ واردات آمبولانس‌ ادامه دارد

نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

۱۲۰ دستگاه آمبولانس مدرن در چرخه عملیات/۲۸۰ آمبولانس همچنان منتظر ترخیص از گمرکحسن نوری معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح ۱۲۰ دستگاه آمبولانس که در چند روز اخیر از گمرک ترخیص شدند، اظهار کرد: این آمبولانس‌ها مدل بنز اسپرینتر تولید سال ۲۰۱۷ شرکت میزن آلمان هستند که به تجهیزات کامل مطابق استاندارد‌های روز تیپ B در دنیا مجهز شده‌اند.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور افزود: ۴۰۰ دستگاه آمبولانس سازمان نزدیک به یک سال است که در پیچ و خم قوانین دست و پا گیر گمرک منتظر ترخیص هستند که بعد از رایزنی‌های لازم ۱۲۰ دستگاه آن ترخیص و ۲۸۰ دستگاه آن در انتظار ترخیص هستند.

کمبود ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس در سازمان اورژانس کشور

وی درباره کمبود آمبولانس در کشور توضیح داد: حداقل ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس در سازمان اورژانس کمبود داریم که در چشم انداز آینده خرید ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس را در برنامه داریم که اگر این اتفاق رخ دهد عمده مشکلات در این زمینه حل خواهد شد، ولی همچنان در مراکز درمانی و بهداشتی با کمبود آمبولانس مواجه خواهیم بود.

نوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تحریم‌های ظالمانه در خرید آمبولانس‌ها اثر گذاشته است، گفت: با اینکه آمریکایی بار‌ها اعلام کردند تحریم‌ها علیه ایران، شامل فروش غذا، محصولات کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی نمی‌شود، ولی تحریم‌ها در زمینه تامین آمبولانس‌ها مشکلات جدی به وجود آورده است که با پیش بینی‌های لازم موانع را از پیش روی برداشته ایم و واردات آمبولانس‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۸۰ آمبولانس همچنان منتظر ترخیص از گمرک/ واردات آمبولانس‌ ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..