تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آهنگ شاه شب The Night King از سریال بازی تاج و تخت فصل هشتم

با توجه به درخواست هایی که بعد از پخش قسمت سوم از فصل هشتم سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) در رابطه با آهنگ سکانس پایانی قسمت سوم به نام شاه شب (The Night King) شد تصمیم گرفتم قبل از انتشار آلبوم رسمی این فصل، این آهنگ رو برای دانلود قرار بدم.

آهنگ سکانس پایانی قسمت سوم بازی تاج و تخت که با نام شاه شب در لحظات پایانی این قسمت پخش شد همانند دیگر آهنگ های سریال بازی تاج و تخت اثری از رامین جوادی (Ramin Djawadi) هستش که پیشتر آلبوم هایی از این هنرمند قرار دادیم.

آهنگ شاه شب حدود 9 دقیقه هستش که در لحظات پایانی قسمت سوم بطور کامل پخش شد، امیدوارم از این آهنگ لذت ببرید.

موسیقی متن فصل های دیگر سریال بازی تاج و تخت

موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل اول
موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل دوم
موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل سوم
موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل چهارم
موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل پنجم
موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل ششم
موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل هفتم
موسیقی متن سریال بازی تاج و تخت فصل هشتم (بزودی)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آهنگ شاه شب The Night King از سریال بازی تاج و تخت فصل هشتم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..