تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال ۹۸ سند تحول را از منظری دیگر مورد توجه قرار دادیم

بطحاییبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در نشت خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوان خیابان حجاب برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تکریم مقام معلم اظهار کرد: به تدریج سال تحصیلی را پشت سر می‌گذاریم و به پایان سال می‌رسیم و پایان اردیبهشت ماه روز‌های پایانی کلاس درس است و به تدریج تعطیلات تابستانی آغاز می شود.

وی ادامه داد: علی رغم همه سختی‌ها در منابع مالی سال مفیدی برای نظام آموزش و پرورش بود و بخش عمده‌ این اثرگذاری بر عهده همکارانم در آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در سال ۹۸ سند تحول را از منظری دیگر مورد توجه داریم و حلقه‌های آن را تکمیل کردیم، و برای اجرا لازم بود زیر نظام آن تکمیل شود.

بطحایی با اشاره به اینکه سه زیر نظام سند تحول آماده بود، گفت: سه زیر نظام دیگر را آماده کردیم تا گام جدی برای سند تحول برداریم، هرکدام از زیرنظام‌ها برنامه‌هایی را برای سند تحول در نظر می‌گیرد که باید آن را اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ۲ بعد محتوا و متن و تحول در مدیریت سند تحول را پیش می‌بریم، اظهار کرد: در بعد محتوا و متن کار سخت است چرا که بناست آنچه بچه‌های ما آموزش می‌بینند مبتنی بر سند تحول پیش ببریم، برنامه درسی مهم‌ترین زیر نظام در این حوزه است که باید ببینیم چه چرخش‌هایی باید داشته باشیم و فرایندی زمان بر است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: برنامه ویژه مدرسه (بوم) برای اولین انعطاف لازم را در اختیار مربی و معلم قرار می‌دهد تا مدرسه بتواند متناسب با نیاز‌های محلی و منطقه‌ای محتوای آموزش رسمی در برنامه درسی بچه‌ها قرار دهد، این برنامه در نظر گرفته شده فوق برنامه نیست و به عنوان برنامه درسی است.

بطحایی بیان کرد: امسال برای اولین بار ۲ ساعت از برنامه درسی ملی را مدرسه متناسب با نیاز با اقتضائات و خلاقیت پیش می‌برد و این فقط یک شروع مبارک است و نه آنگونه که ما تکریم کردیم، این طرح نیاز به آموزش نیروی انسانی است و بررسی‌های اولیه نتایج خوبی را نشان می‌داد.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال ۹۸ سند تحول را از منظری دیگر مورد توجه قرار دادیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..