تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده ی قرداد داد شفر با استقلال فاش شد

معاون سابق باشگاه استقلال گفت: شفر وقتی به استقلال آمد قراردادش در مجموع ۷۵۰ هزار دلار بود.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پندار توفیقی معاون سابق باشگاه استقلال گفت: وینفرد شفر وقتی به استقلال آمد قراردادش ۳۰۰ هزار دلار خالص بود و به صورت ناخالص ۴۰۰ هزار دلار می‌شد. در قرارداد او نوشته بودیم اگر سهمیه آسیا بگیرد قراردادش به ۶۰۰ هزار برای سال بعد افزایش می‌یابد.

او تصریح کرد: در زمان عقد قرارداد به صورت تلفنی با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم و او گفت: با توافق طرفین قرارداد تمدید شود و همان را به افتخاری اعلام کردم که قرارداد شفر به چه شکل خواهد بود. اگر می‌نوشتیم با توافق طرفین هر چه سرمربی می‌گفت: می‌شد و در نهایت حرف سلطانی فر انجام شد.

پشت پرده ی قرداد داد شفر با استقلال فاش شد
توفیقی گفت: در شب بازی با سیاه جامگان برای مصاحبه با شفر به هتل آمده بودند. از حراست کمیته المپیک با من تماس گرفتند که گروهی برای مصاحبه با شفر آمده اند که یک خبرنگار به من گفت: برای مصاحبه با شفر هماهنگ کردیم. من به مدیر رسانه‌ای تیم زنگ زدم و پس از این موضوع یک سری فشار‌ها برای تمدید قرارداد شفر روی ما گذاشته شد.

او تصریح کرد: برای قرارداد دوم شفر گفت: زیر ۲ سال قرارداد نمی‌بندم و این موضوع را در هیئت مدیره مطرح کردیم. قرارداد شفر را مانند سال پیش آماده کردیم و سرپرستی آکادمی را به او سپردیم.

توفیقی اظهار کرد: برای سال جدید قرارداد شفر را ۷۵۰ هزار دلار برای خودش و ۲۵۰ هزار دلار برای ۴ دستیار او در نظر گرفتیم. پس یک میلیون دلار برای شفر و دستیاران او است. ملکی عضو هیئت مدیره که نماینده وزیر ورزش و جوانان بود گفت: من از حامی مالی ۲۰۰ هزار دلار برای قرارداد شفر می‌گیرم.

‌معاون سابق باشگاه استقلال گفت: قرار بود بندی در قرارداد شفر قرار دهیم که در صورت کسب سهمیه قرارداد او تمدید شود که شفر با این موضوع مخالف بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده ی قرداد داد شفر با استقلال فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..