تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فنونی‌زاده: پرسپولیس به پیروزی نرسد، وضعیتش بحرانی می‌شود/ نادری باید جای ربیع‌خواه بازی کند

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: پرسپولیس بازی خیلی سختی دارد و اگر به پیروزی نرسد، وضعیت این تیم بحرانی می‌شود. برانکو باید در دیدار رو در روی نماینده ازبکستانی، ترکیب هجومی در زمین بفرستد و تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا به پیروزی برسد. اگر این اتفاق رخ ندهد، پرسپولیس  حذف خواهد شد.

فنونی زاده: پرسپولیس به برد نرسد، وضعیتش بحرانی می‌شود/ نادری باید جای ربیع خواه دفاع وسط بازی کند

او افزود: بازیکنان ثابت کرده اند که می‌توانند غیرممکن‌ها را ممکن کنند و حتما باید مقابل پاختاکور به پیروزی برسند. تیم خوبی داریم که لیاقت پیروزی دارد، اما پاختاکور در خانه تیم سرسختی است. شجاع خلیل زاده که ۵۰ درصد خط دفاعی تیم است را در این بازی در اختیار نداریم که این می‌تواند خطرساز باشد، اما امیدوارم به جای محسن ربیع خواه، محمدنادری در پست دفاع وسط بازی کند.

فنونی زاده ادامه داد: ربیع خواه پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت، هنوز به شرایط آرمانی نرسیده و به دلیل اینکه دفاع وسط پست حساسی محسوب می‌شود، برانکو باید از محمدنادری استفاده کند. ربیع خواه کند است و نمی‌تواند بازیسازی کند. از طرفی دیگر نادری به دلیل جوان بودنش، جسارت دارد و در بازی‌های گذشته نشان داده که بازیکن خوبی است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد پاختاکور گفت: پاختاکور بسیار تیم خوبی است که در خانه می‌تواند از حریفان امتیازات خوبی را بگیرد. این تیم در تمامی پست‌ها بازیکن با کیفیت دارد و تقابل با این تیم دشوار است. کلید صعود پرسپولیس از آسیا در گرو پیروزی مقابل پاختاکور است، زیرا مطمن باشید در تهران از سد السد می‌گذاریم و اگر پاختاکور را ببریم، صعود می‌کنیم.

فنونی زاده: پرسپولیس به برد نرسد، وضعیتش بحرانی می‌شود/ نادری باید جای ربیع خواه دفاع وسط بازی کند

او درباره ماریو بودیمیر بیان کرد: بودیمیر بازیکن خوبی است که می‌تواند برای تیم مثمرثمر باشد. او به دلیل اینکه کنار علیپور بازی می‌کند، دیده نمی‌شود و باید در یک بازی به تنهایی در نوک خط حمله بازی کند تا کیفیت او مشخص شود. برانکو باید در بازی با پاختاکور ترکیب هجومی بچیند تا به پیروزی برسیم.

فنونی زاده در مورد سید جلال حسینی اظهار کرد: سید در پرسپولیس کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و مشکلی ندارد، اما برای زوج او همانطور که گفتم باید از نادری استفاده شود و ربیع خواه به دفاع چپ برود.

بیشتر بخوانید:

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل پاختاکور

لیست بازیکنان پرسپولیس برای سفر به ازبکستان مشخص شد

آشنایی با داور دیدار پرسپولیس - پاختاکور/ عاشق کارت زرد و خوش یمن برای نمایندگان ایران

انتهای پیام/

اظهارات مرتضی فنونی زاده درباره دیدار پرسپولیس و پاختاکور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فنونی‌زاده: پرسپولیس به پیروزی نرسد، وضعیتش بحرانی می‌شود/ نادری باید جای ربیع‌خواه بازی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..