تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن خیانتکار در محل خیانت شوهرش را خفه کرد/ سلاخی بازیگر جوان با ضربات چاقو توسط افراد ناشناس+ عکس/سوختن کودک ۷ ساله در آتش‌سوزی خودروی لاکچری

بسته اخبار حوادث امروز چهاردهم اردیبهشت ماه ۹۸؛

مهم‌ترین حوادث امروز (چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بسته اخبار حوادث امروز چهاردهم اردیبهشت ماه ۹۸؛به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف جسد سوخته خانم دندانپزشک در زمین کشاورزی

ساعت ۱۱ شب ۲۰ آذر سال گذشته، مأموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از کشف جسد سوخته‌ای در زمین کشاورزی اطراف فشافویه خبر دادند.

سوختن دردناک کودک ۷ ساله در آتش‌سوزی مرسدس بنز

آتش سوزی ناگهانی یک دستگاه مرسدس بنز هنگام تعمیر موجب سوختن کودکی ۷ ساله شد.

ارسال تصادفی محموله شیشه به خانه زوج سالخورده استرالیایی

یک زوج سالخورده استرالیایی بسته‌ای حاوی محموله مت‌آمفتامین را به ارزش هفت میلیون دلار آمریکا که به طور تصادفی به خانه آن‌ها ارسال شده بود دریافت کردند.

سلاخی بازیگر جوان با ضربات چاقو توسط افراد ناشناس+ عکس

بازیگر ۱۸ ساله اوکراینی بر اثر ضربات چاقو در خیابان کشته شد.

حمله وحشیانه زورگیران خشن به دختر جوان

جوانان موتوری با حمله به یک زن و تهدید او با چاقو گوشی تلفن همراهش را زورگیری کردند.

زن خیانتکار در محل خیانت شوهرش را خفه کرد

پسر جوان در پشت بام با زن متاهل رابطه نامشروع برقرار کرده بود و وقتی همسر زن متاهل از این موضوع با خبر شد پسر جوان با همدستی زن متاهل همسرش را به قتل رساندند.

تعرض مامور آتش‌نشانی به دختر ۸ ساله آمریکایی هنگام عملیات

مامور آتش نشانی در ایالت آریزونا به اتهام تجاوز به دختر ۸ ساله هنگام ماموریت دستگیر و زندانی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن خیانتکار در محل خیانت شوهرش را خفه کرد/ سلاخی بازیگر جوان با ضربات چاقو توسط افراد ناشناس+ عکس/سوختن کودک ۷ ساله در آتش‌سوزی خودروی لاکچری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..