تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال ۹۸، سال صنعت و تولید است/ انتخاب شعار سال توسط رهبری یک موضوع عادی نبود

سال ۹۸، سال صنعت و تولید است/ انتخاب شعار سال توسط رهبری یک موضوع عادی نبودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام سید جعفر علم الهدی نماینده مقام معظم رهبری در نجف اشرف در جلسه سازمان بسیج مهندسی صنعتی سپاه امام رضا (ع) در مشهد با اشاره به شعار سال گفت:امسال در واقع سال بسیج و صنعت و تولید است ؛ رهبر معظم انقلاب این سال را رونق تولید نامیده اند پس باید همه افراد جامعه در جهت تحقق شعار سال تلاش کنند.


وی تصریح کرد:همانطور که می دانید قرآن کریم حجت را بر ما تمام کرده و باید این راه را در جهت پیشرفت و توسعه طی کنیم ؛ خداوند متعال در آیه ۹ سوره صف می‌فرمایند: خداوند پیامبرش را با خدا و دین حق فرستاد تا بستر و زمینه پیشرفت و توانمندی را برای شما فراهم کند؛ باید در راهی که پیش گرفته اید پیروز شوید ؛ در واقع خداوند می خواهد شما را پیروز کند و این وعده الهی است.

نماینده مقام معظم رهبری در نجف اشرف گفت: اگر ما توفیق داشته باشیم و همت کنیم، این پیروزی بزرگ در زمان ما اتفاق می افتد و ما می توانیم با توانایی های خود زمینه ی وقوع این پیروزی بزرگ را که خدا وعده داده است فراهم کنیم.

حجت الاسلام علم الهدی افزود: انتخاب شعار سال توسط رهبری یک موضوع معمولی و عادی نبود ؛ این موضوع  یک الهام و عنایت الهی است ؛ رهبری با انتخاب این شعار می‌خواهند بگویند که همه افراد جامعه باید وظایفشان را به خوبی انجام دهند تا کشور در مسیر شکوفایی و پیشرفت هر چه بیشتر قرار گیرد.

وی با اشاره به تهدیدات آمریکا و دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ترامپ و دیگر دشمنان را باید جدی گرفت اما همه ی ما می دانیم که آنها عددی نیستند ؛ چون در مقابل خداوند و اراده خداوند متعال ایستاده اند.

نماینده مقام معظم رهبری در نجف اشرف با بیان اینکه در راه پیشرفت و تعالی نباید از کسی بترسیم گفت: ما روز به روز پیشرفت کرده ایم و در مسیر توسعه و تعالی پیش خواهیم رفت ؛ باید قدرت اسلام امروز را به چشم دید و روز به روز جلوه اسلام محمدی در جهان بیشتر می‌شود.

انتهای پیام//ج.ر

باید قدرت اسلام امروز را به چشم دید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال ۹۸، سال صنعت و تولید است/ انتخاب شعار سال توسط رهبری یک موضوع عادی نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..