تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار‌های پیش تولید«شبانه‌های ورونیکا»تمام شده است/منتظر تزریق سرمایه به پروژه هستیم

با ورود سرمایه تولید «شبانه‌های ورونیکا» را آغاز می‌کنیم / کار‌های پیش تولید تقریبا تمام شده استمهدی صاحبی کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت تولید «شبانه‌های ورونیکا» به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تمام کار‌های پیش تولید به جز ثبت برخی از قرارداد‌ها به پایان رسیده و همه کار‌ها آماده  تولید است.

وی افزود: در کل منتظر تزریق سرمایه به پروژه هستیم و پس از آن به سرعت تولید را آغاز می‌کنیم.

گفتنی است بخشی از تصویربرداری «شبانه‌های ورونیکا» مربوط به پیاده روی اربعین است که در عراق انجام شد و بخش‌های دیگر در بغداد و نجف مربوط به این ایام نیست.

لوکیشن‌های این فیلم سینمایی در فرانسه، عراق و ایران خواهد بود. این فیلم سه بازیگر اصلی و هشت بازیگر فرعی فرانسوی دارد و از پنج بازیگر اصلی ایرانی نیز بهره می‌برد.

«شبانه‌های ورونیکا» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صاحبی و تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی است و هدف سازندگان آن برای اولین نمایش، اکران در جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار‌های پیش تولید«شبانه‌های ورونیکا»تمام شده است/منتظر تزریق سرمایه به پروژه هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..