تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Tiny Habit – daily habit tracker 1.0.0 – برنامه سرگرم کننده تغییر عادات روزانه مخصوص اندروید!

دانلود امروز 1+

تاریخ انتشار شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

1

نسخه 1.0.0

دوست داشتن 1

Tiny Habit – daily habit tracker v1.0.0 – اپلیکیشن سرگرم کننده تغییر عادات روزانه اندروید
نسخه خریداری شده و کامل به قیمت 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

عادت ها نقش مهمی در زندگی آینده ما دارند و باید دقت ویژه ای بر روی آن ها داشته باشیم. داشتن یک عادت بد می تواند زندگی خود و اطرافیان ما را تحت تاثیر قرار nin و مشکلاتی را پدید آورد. از این رو بسیاری از افراد سعی می کنند تا در سنین پایین هستندT هر گونه عادت بد را از خود دور کنند. Tiny Habit – daily habit tracker عنوان یک اپلیکیشن سرگرم کننده تغییر عادات روزانه می باشد که توسط xApp برای دستگاه های هوشمند اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر بخواهیم این نرم افزار را برای شما شرح دهیم، شاید بتوان آن را یکی از ساده ترین اپ های تغییر عادات دانست که در عین سادگی از محیط و امکانات مطلوبی بهره مند می باشد. به سادگی هر چه تمام تر عادات خوب را ایجاد کنید و با انجام مداوم آن ها در هر روز کمک کنید تا در ذهن تان نهادینه شود. گزینه های متنوعی برای شخصی سازی کارت ها در اختیار شما قرار دارد که هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به آن ها وجود ندارد و قادرید از هر کدام شان استفاده کنید. مسیر روزانه را به درستی طی کنید و برای افزایش هر چه بیشتر انگیزه عکس های خود را در هنگام انجام فعالیت ها به برنامه بیفزایید. همچنین استفاده مداوم از این نرم افزار باعث می شود تا سیستم به صورت هوشمند مدال هایی به شما اهدا کند و انگیزه و روحیه شما را دو چندان نماید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Tiny Habit – daily habit tracker اندروید :

ایجاد عادت های خوب برای پیگیری مستمر و از بین بردن عادات بد گزینه هایی متنوع برای سفارشی سازی عادت های ایجاد شده انجام روزانه تمامی عادات ایجاد شده افزودن تصاویر به برنامه از عادت های خوبتان یادآوری انجام عادت ها در طول روز همگام سازی داده ها با دستگاه های مختلف خود

اپلیکیشن Tiny Habit – daily habit tracker با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توانسته است با قیمت 0.99 دلاری اش امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وبسایت محبوب فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان و بدون محدودیت زمانی در دسترس اند.

تغییرات نسخه v1.0.0 :

* انتشار نسخه اول برنامه در گوگل پلی

Tiny Habit - daily habit tracker




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Tiny Habit – daily habit tracker 1.0.0 – برنامه سرگرم کننده تغییر عادات روزانه مخصوص اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..